FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Cicha Łuska
Autor Wiadomość
Cicha Łuska 
Kleryk Ognia


Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Wiek: 17
Dołączył: 14 Gru 2017
Posty: 105
Wysłany: 2017-12-16, 10:56   Cicha Łuska
   A: S: 2| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 1| A: 2
   U: B,Pł,W,M,MP,Skr,Śl,Lcz:1
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz;


Imię
Lily -> Cicha Łuska
Stado
Ogień
Ranga
Pisklę -> Kleryk
Wiek
1
Rasa
Skrajny (Pustynno- jaskiniowy)
Wygląd
Jest szczupła i dobrze zbudowana, jak na swój wiek. Ma łuski koloru szlachetnego, czyli złotego. Podbrzusze jest trochę skażone, gdyż jest tam ciemniejszy odcień. Błona między skrzydłami jest koloru słonecznego, same skrzydła nie są zbyt imponujące, nawet zwyczajne. Z boku pyska ma po dwa kolce na bok. Tęczówki ma białe, lecz z ciemną obwódką przy białkach, przez co ładnie widać przedział. Źrenice klasyczne, czarne pionowe, im dłużej ktoś się w nie patrzy, tym więcej może dostrzec w nich dzikości (czego nie widać przy charakterze). Uszy są skierowane do góry. Posiadają jedną, ważną dla Lily cechę- można je położyć po sobie. Przez cały kręgosłup ciągną się pojedyncze wystające zgniło żółte łuski. Ogon posiada kolce, które w niedalekiej przyszłości mogą posłużyć do samoobrony(co raczej jej właścicielce się nie przyda). Ma cztery łapy z czterema szponami, który wysuwają się zawsze, kiedy jest przerażona. Na czole ma też nietypowe znamię. Wygląda jak kropla wody, tyle że środek wygina się w prawo. Na dole kropki widnieje czarna plama. Sama kropla jest biała.
Charakter
Można ją opisać w dwóch zdaniach: Nudna i aspołeczna. Jednak wtedy byłoby to zbyt ogólne i krzywdzące. Lily wydaje się być nudną osobą. Nie ma w niej tego dziecięcego zapału. ciekawości, energii. Jest zamiast tego bardzo spokojna, opanowana, no i nieśmiała. W sytuacji, gdzie normalne dziecko zapytałoby się o szczegóły, jej wystarczą informację jakie dostała, bardziej muszą wystarczyć, ponieważ nie ma na tyle odwagi, żeby się zapytać. Przez to może być toporną uczennicą, ponieważ jak czegoś nie zrozumie, to trudno, sama się nie zapyta. Jest natomiast uparta, stanowcza, stara się wykorzystać najlepiej informacje jakie dostaje. Mimo, że nie zawszy wszystko rozumie( bo to w końcu dziecko), to i tak próbuje aż do końca. Teraz kwestia życia w społeczeństwie. Zważywszy na jej spokojną naturę, boi się żywiołowych, pełnych energii osób. Ciężko jej przewidzieć ich ruchy, przez co łatwo się płoszy, kiedy, przykładowo, wpadnie w nią grupka biegających dzieci. Wtedy najczęściej albo się kuli, albo próbuje wybiec z tłumu. Jest też bardzo inteligenta i, najważniejsze, boi się adoratorów, ogólnie boi się co bliższego kontaktu z innymi osobami, nawet z własną siostrą ciężko się jej dogadać, ale mimo to, zawsze jak się jej boi, to do niej lgnie. Mimo, że nie znajdzie z nią wspólnego języka. Nie potrafi tego wyjaśnić. Możliwe, że to jakiś instynkt obronny, ale przy niej czuje się lepiej. Zawsze do niej przybiega. No, chyba że nie ma jej w okolicy.
Historia Obecnie nie jest jakaś bogata, wręcz nudna i typowa. Jest jajkiem Krwawej Żądzy i Nocnego Kolca.


Atuty:
- Kruszyna;
- Szczęściarz;
- [grupa trzecia];
- [grupa czwarta].

ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2

Inteligencja: 2
Percepcja: 1

Aparycja: 2


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 0
Atak 0

Leczenie 1
Wiedza 1
Magia:
> obronna
0
> atak 0
> precyzyjna 1
Kamuflaż 0
Skradanie 1
Śledzenie 1

Mediacja 1


Umiejętności Specjalne
Warzenie eliksirów:
> leczących 0
> ochronnych 0
> wspomagających 0
Tworzenie run:
> ochronnych 0
> ataku 0
Błysk przyszłości 0


Pozostałe

Ostatnio zmieniony przez Pióro Ognia 2018-07-15, 11:35, w całości zmieniany 17 razy  
 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 90
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2485
Wysłany: 2017-12-16, 13:12   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


Witaj w Ogniu, niech Kammanor ma Cię w opiece!

+ 1 Siła (bonus stadny)
+ 3 Aparycja (pisklę, po Nocnym Kolcu)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 90
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2485
Wysłany: 2018-01-12, 09:30   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Wiedza I
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 90
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2485
Wysłany: 2018-01-12, 10:24   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


- Skok (zmiana mechaniki)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 90
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2485
Wysłany: 2018-01-28, 04:06   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Bieg I
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 90
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2485
Wysłany: 2018-02-17, 21:08   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Pływanie I
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 90
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2485
Wysłany: 2018-03-25, 16:30   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ diament (ze skarbca)
+ szafir (od Krwawej Żądzy)
+ granat (od Ciotecznej Kołysanki)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


Ostatnio zmieniony przez Żar Zmierzchu 2018-04-02, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 90
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2485
Wysłany: 2018-04-15, 13:06   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ 1 Inteligencja
- 1 Aparycja (wymiana PA)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Pióro Ognia 
Przywódca Ognia
Puchaty terror



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 60
Płeć: Samica
Opiekun: Morowa Zaraza [*]
Mistrz: Szczyt Potęgi
Partner: Popiół Przeszłości
Wiek: 16
Dołączyła: 20 Cze 2017
Posty: 1167
Wysłany: 2018-05-09, 19:25   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 1| A:2
   U: Skr,M:MP,MA,MO,B,Pł,L,Śl,Kż:1|W,O:2|A:3
   Atuty: Atrakcyjna; Ziejący Czempion; Czempion; Magiczny Śpiew


+Zręczność
-1 Aparycja (wymiana PA)
_________________
Czasami zwycięzca to marzyciel, który nigdy nie odpuścił

ATUTY
-Ziejący Czempion- -2 ST do ataku opartym na smoczym oddechu, -ST do obrony przed smoczym oddechem
-Czempion- Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

-Magiczny Śpiew- Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się liczbę sukcesów zależną od poziomu Aparycji używającego atutu - jeden sukces przy Aparycji na poziomie 1-2, dwa sukcesy przy Aparycji na poziomie 3-4 oraz trzy sukcesy przy Aparycji na poziomie 5. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie (co 2 tygodnie w przypadku łowcy i uzdrowiciela na wyprawie).


Ketsueki
S:1|W:1|Z:2|I:0|P:2|A:1
Atak, Obrona, Skradanie:1
Karta Kompana


MG: #B3CD12
Ostatnio zmieniony przez Pióro Ognia 2018-05-09, 19:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Pióro Ognia 
Przywódca Ognia
Puchaty terror



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 60
Płeć: Samica
Opiekun: Morowa Zaraza [*]
Mistrz: Szczyt Potęgi
Partner: Popiół Przeszłości
Wiek: 16
Dołączyła: 20 Cze 2017
Posty: 1167
Wysłany: 2018-05-21, 14:44   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 1| A:2
   U: Skr,M:MP,MA,MO,B,Pł,L,Śl,Kż:1|W,O:2|A:3
   Atuty: Atrakcyjna; Ziejący Czempion; Czempion; Magiczny Śpiew


+Mediacja 1
+Skradanie 1
+MP 1
_________________
Czasami zwycięzca to marzyciel, który nigdy nie odpuścił

ATUTY
-Ziejący Czempion- -2 ST do ataku opartym na smoczym oddechu, -ST do obrony przed smoczym oddechem
-Czempion- Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

-Magiczny Śpiew- Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się liczbę sukcesów zależną od poziomu Aparycji używającego atutu - jeden sukces przy Aparycji na poziomie 1-2, dwa sukcesy przy Aparycji na poziomie 3-4 oraz trzy sukcesy przy Aparycji na poziomie 5. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie (co 2 tygodnie w przypadku łowcy i uzdrowiciela na wyprawie).


Ketsueki
S:1|W:1|Z:2|I:0|P:2|A:1
Atak, Obrona, Skradanie:1
Karta Kompana


MG: #B3CD12
 
 
Pióro Ognia 
Przywódca Ognia
Puchaty terror



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 60
Płeć: Samica
Opiekun: Morowa Zaraza [*]
Mistrz: Szczyt Potęgi
Partner: Popiół Przeszłości
Wiek: 16
Dołączyła: 20 Cze 2017
Posty: 1167
Wysłany: 2018-06-01, 22:03   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 1| A:2
   U: Skr,M:MP,MA,MO,B,Pł,L,Śl,Kż:1|W,O:2|A:3
   Atuty: Atrakcyjna; Ziejący Czempion; Czempion; Magiczny Śpiew


+ 2/4 mięsa (Miłego dnia pisklaka)
_________________
Czasami zwycięzca to marzyciel, który nigdy nie odpuścił

ATUTY
-Ziejący Czempion- -2 ST do ataku opartym na smoczym oddechu, -ST do obrony przed smoczym oddechem
-Czempion- Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

-Magiczny Śpiew- Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się liczbę sukcesów zależną od poziomu Aparycji używającego atutu - jeden sukces przy Aparycji na poziomie 1-2, dwa sukcesy przy Aparycji na poziomie 3-4 oraz trzy sukcesy przy Aparycji na poziomie 5. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie (co 2 tygodnie w przypadku łowcy i uzdrowiciela na wyprawie).


Ketsueki
S:1|W:1|Z:2|I:0|P:2|A:1
Atak, Obrona, Skradanie:1
Karta Kompana


MG: #B3CD12
 
 
Pióro Ognia 
Przywódca Ognia
Puchaty terror



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 60
Płeć: Samica
Opiekun: Morowa Zaraza [*]
Mistrz: Szczyt Potęgi
Partner: Popiół Przeszłości
Wiek: 16
Dołączyła: 20 Cze 2017
Posty: 1167
Wysłany: 2018-06-08, 17:09   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 1| A:2
   U: Skr,M:MP,MA,MO,B,Pł,L,Śl,Kż:1|W,O:2|A:3
   Atuty: Atrakcyjna; Ziejący Czempion; Czempion; Magiczny Śpiew


- zapalenie rogówki
_________________
Czasami zwycięzca to marzyciel, który nigdy nie odpuścił

ATUTY
-Ziejący Czempion- -2 ST do ataku opartym na smoczym oddechu, -ST do obrony przed smoczym oddechem
-Czempion- Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

-Magiczny Śpiew- Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się liczbę sukcesów zależną od poziomu Aparycji używającego atutu - jeden sukces przy Aparycji na poziomie 1-2, dwa sukcesy przy Aparycji na poziomie 3-4 oraz trzy sukcesy przy Aparycji na poziomie 5. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie (co 2 tygodnie w przypadku łowcy i uzdrowiciela na wyprawie).


Ketsueki
S:1|W:1|Z:2|I:0|P:2|A:1
Atak, Obrona, Skradanie:1
Karta Kompana


MG: #B3CD12
 
 
Szklana Melodia 
Zastępca Ognia
Lalka


Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 40
Płeć: Samica
Opiekun: Zapomniany Rytm
Mistrz: Stada
Dołączyła: 14 Paź 2017
Posty: 1054
Wysłany: 2018-06-18, 19:34   
   A: S: 2| W: 1| Z: 3| I: 1| P: 4| A: 5
   U: Pł,B,Skr,Śl,Kż,MP,A,O,MA,MO:1|M,W,L:2
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz, Mentor


+ 4/4 mięsa [skarbiec]
_________________
Skala wielkości wobec typowego smoka
Galeria: od Aro (v1); od Aro (v2); od Aro (v3) - aktualne;
Głos: Tomorrow is a hope. Never a promise.
Muzyka: Motywy Muzyczne
Informacje: Teczka; Osiągnięcia; Przydział; Żeton - kwiecień, czerwiec
Rodzina: Drzewo genealogiczne

...........Karta Kompana
...........A: S:2 | W:1 | Z:1 | P:1
...........U: A,O: 1 | Skr,Śl,Kż: 1

Atuty:
~ Kruszyna: Smok wymaga 3/4 pożywienia aby zaspokoić sytość.
~ Mentor: Po nauczeniu przez Piastuna czterech umiejętności podstawowych, uczeń może odblokować drugi poziom umiejętności mając 15 księżycy.
 
 
~ Moderator




Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 10559
Wysłany: 2018-06-21, 13:19   

+ Śledzenie I
 
 
Szklana Melodia 
Zastępca Ognia
Lalka


Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 40
Płeć: Samica
Opiekun: Zapomniany Rytm
Mistrz: Stada
Dołączyła: 14 Paź 2017
Posty: 1054
Wysłany: 2018-06-21, 17:06   
   A: S: 2| W: 1| Z: 3| I: 1| P: 4| A: 5
   U: Pł,B,Skr,Śl,Kż,MP,A,O,MA,MO:1|M,W,L:2
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz, Mentor


- 4/4 mięsa [sytość]
_________________
Skala wielkości wobec typowego smoka
Galeria: od Aro (v1); od Aro (v2); od Aro (v3) - aktualne;
Głos: Tomorrow is a hope. Never a promise.
Muzyka: Motywy Muzyczne
Informacje: Teczka; Osiągnięcia; Przydział; Żeton - kwiecień, czerwiec
Rodzina: Drzewo genealogiczne

...........Karta Kompana
...........A: S:2 | W:1 | Z:1 | P:1
...........U: A,O: 1 | Skr,Śl,Kż: 1

Atuty:
~ Kruszyna: Smok wymaga 3/4 pożywienia aby zaspokoić sytość.
~ Mentor: Po nauczeniu przez Piastuna czterech umiejętności podstawowych, uczeń może odblokować drugi poziom umiejętności mając 15 księżycy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2018).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!


Wymiana bannerami: KLIK!

KrĂłl Lew

SnM
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12