FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Strażnik Ostępów
Autor Wiadomość
Strażnik Ostępów 
Zastępca Ziemi
Smocze drzewo



Stado: Ziemi
Rasa: Drzewny
Księżyce: 67
Płeć: Samiec
Partner: Maestria Kreacji
Wiek: 21
Dołączyła: 03 Kwi 2018
Posty: 835
Wysłany: 2018-04-03, 18:25   Strażnik Ostępów
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 1
   U: B,L,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1 | A,O: 2
   Atuty: Silny, Szczęściarz, Twardy jak diament, Pojemne płuca


Imię:
Quaz > Szyszkowy Kolec > Strażnik Ostępów

Stado:
Ziemia

Ranga:
Adept > Wojownik > Zastępca

Wiek:
25

Rasa:
Drzewny

Płeć:
Samiec

Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła
Dwie pary łap
Kolor oczu: Bladoniebieski
Dominujący kolor smoka: Brązowy
Znaki szczególne smoka:
Bladożółty koniec ogona z dwoma długimi, zakrzywionymi kolcami oraz długie ptasiopodobne palce
Pluje kwasem


Wygląd:

Pierwszym co zauważa się spoglądając na pysk Quaza, są porastające jego pysk kolce, okalające podłużne, spłaszczone ślepia oraz osadzony między nimi krótki, rozdwojony pod koniec róg. Są to istotne elementy jego aparycji, zarówno ze względów ochronnych, estetycznych (szczególnie w jego gatunku) jak i zwiększających szansę na zlanie się z otoczeniem. Ostro zakończone, choć z profilu płaskie wypustki pokrywające łuki brwiowe oraz policzki, zbiegają się na skroniach, gdzie przypominając przylegający do głowy, segmentowy pancerz, łączą się z podobnie zbudowanymi rogami. Przedłużające łeb smoka, mniej więcej w podobnej proporcji, estetycznie obudowane kości, przy końcu wyginają się ostro ku górze, choć nie prezentują się przy tym szczególnie groźnie.
Osadzony między błękitnymi ślepiami, pojedynczy róg stanowi pierwszy segment do spoczywających na smoczym łbie zgrubień, które w ten sam sposób, jak kolce wokół oczu, subtelnie scalają się z rogami, co ostatecznie przyczynia się do wrażenia, jakby Quaz posiadał hełm.
Efekt ten potęguje drobna, matowa łuska, nie dopasowana w żaden sposób do toporności zbroi wyrastającej niedaleko niej. Jest ona tej samej, ciepło brązowej barwy co kolce, choć łagodny grzbiet nosa oraz samo zwieńczenie pyska wraz z podbródkiem pokryte są znacznie ciemniejszym odcieniem. Niedaleko trójkątnych nozdrzy kilkanaście łusek jest zaś odrobinę jaśniejszych, co wprowadza na pysk smoka delikatny gradient, by reszta łba, jak i ciała mogła pozostać już w tym samym odcieniu brązu. Zasada ta nie tyczy się jednak tylnych łap smoka, które poniżej kolan ozdobione są wpadającym w siny niebieskim, oraz połowy ogona, który poza wymienioną barwą, na samej końcówce mieni się jeszcze błyszczącą, kremowo żółtą łuską.

Szczupłe ciało smoka opiera się na krótkich, mało masywnych łapach, zaopatrzonych w trzy długie palce skierowane do przodu oraz po jednym, znacznie krótszym naprzeciwko nich, co sprawia że kończyny przypominają ptasie.
Grzbiet smoka uzbrojony jest w położone na nim płasko kolce, które z daleka przypominają nieregularne, szyszkowe łuski. Odstają od siebie, aby nie ograniczać smokowi ruchu, jednak wbicie szponów między nie, może okazać się bardzo trudne, ponieważ łatwo o ich zaklinowanie. Niestety ta osłona ciągnie się od nasady szyi jedynie po połowę grzbietu, niczym za mały płaszczyk, a potem w części przechodzi na ramiona skrzydeł. Bardziej okazała zbroja wykształciła się już jedynie na barkach smoka oraz części ud, podczas gdy cała reszta na rzecz zwinności, pozostaje pokryta twardym, ale łatwiejszym do uszkodzenia pancerzykiem.
Poza ciałem wart uwagi jest jeszcze trójkolorowy ogon, który od spodu zaopatrzony jest w niewielkie, zwiększające chwytność wypustki oraz na samym końcu w dwa zakrzywione kolce, mogące służyć mu podczas walki.
Skrzydła nie odznaczają się niczym szczególnym, średniej wielkości, przydatne bardziej do szybowania niż podniebnych manewrów, od spodu posiadają sino niebieską błonę, zaś od góry brązową.


Charakter:

„Mały smoku, mogę cie nazywać szyszką? Jeśli wierzysz, że zdołasz zajrzeć pod uzbrojone łby swoich towarzyszy, najlepiej gdybyś już teraz zrezygnował z zabiegania o swoją rangę. Głupie szyszunie takie jak ty, nie rządzą stadami, ani nie doradzają przywódcom”

W ten mniej więcej sposób zwrócił się do niego pewien leśny stworek, którego napotkał będąc jeszcze pisklęciem. Zarzekał się, że zna odpowiedzi na wszystkie pytania, więc Quaz dość szybko wynalazł swoje, mające pomóc mu w jego przyszłej karierze. Niezależnie od tego jakie obeznanie ze smoczą kulturą miał ten przypadkowo napotkany mędrzec, jego pół żartem wypowiedziane słowa na zawsze wyryły się w młodzieńczej pamięci. Nieuczciwym byłoby zwalanie winy na pojedynczą radę, bo nie jedynie ona ukształtowała światopogląd Quaza, jednak niewątpliwie był to wstęp, do jego niekończącego się wysiłku podczas interakcji z współplemieńcami.
Ten obowiązkowy, prosto postrzegający rzeczywistość gad z wielkim zawodem przyjął fakt, iż nie potrafi być ze wszystkim na bieżąco, a zachowań jego bliskich, nie da się w pełni kontrolować. Może to zbyt wcześnie narzucona dyscyplina i społeczna presja na stanowienie przykładu, a może problemy z charakterem sprawiły, że Quaz zaczął większą sympatią darzyć zasady oraz stadną reputację, niż relacje z innymi smokami.
Nie czyniło to z niego złej, czy zupełnie nieczułej osoby, choć to on sam, ze względu na ukształtowane podczas rywalizacji przekonania, zaczął narzucać sobie zdystansowanie.
Największym problemem Quaza był jego wewnętrzny kontrast, między silnym, przewidującym zdarzenia ideałem, którym pragnął się stać, a zbyt czułym na słowa, podejrzliwym i niedoskonałym sobą. Da się z tym żyć, jednak jest to życie trudne, pełne presji i regularnego tłumienia domagającej się uwagi emocjonalności.
Nowe zjawiska przerażają Quaza, jednak o ile akceptują je inni, z czasem jest w stanie zaakceptować wszystko. Zdanie przywódcy oraz społeczności mają dla niego kluczową wartość, dlatego z ukrywaną desperacją zawsze stara się o dobrą opinię, której utrzymanie, przynajmniej wewnętrznie, jest bardzo trudne, jako że każde pozytywne doświadczenie, bądź komentarz zdają mu się podszyte kpiną, a każda jego nieobecność zachęca smoki do omawiania go za plecami.

Historia:

Pewnych czynów nie da się wybaczyć. Nawet jeżeli zrobił to przywódca i społeczność, wiedział że wina już nigdy go nie opuści, skreślając go na zawsze ze stada w którym się wychował. Istniały bowiem nieliczne wartości, które wyznawał ponad opinię innych, o czym niestety zorientował się zbyt późno, gdy w imię bezmyślnej idei splamił swoje łapy krwią.
Wbrew temu co sądził, nie był dość silny aby samodzielnie odebrać sobie życie, więc wyruszył w podróż, która mogłaby mu to ułatwić. Determinacja wpisana w instynkt trzymała go z dala od zagrożeń, choć czaiły się na każdym kroku, dlatego samobójcza wędrówka okazała się misją odnalezienia domu, w którym mógłby zacząć od nowa, starając się nie zapomnieć, lecz odpokutować to czego się dopuścił.



    Punkty honoru: 2


    Atuty:
    - Silny
    - Szczęściarz
    - Twardy jak diament
    - Pojemne płuca


    ATRYBUTY
    Siła: 5
    Wytrzymałość: 3
    Zręczność: 1

    Moc: 1
    Percepcja: 1

    Aparycja: 1


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 0
    Obrona 2
    Atak 2

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna
    1
    > atak 1
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 1
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Mediacja 1


    Umiejętności Specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    Pozostałe

      Przedmioty Posiadane:
      P: 4/4 owoców
      K: -
      Inne: -


      Stan głodu postaci
      klik

      Stan zdrowia postaci
      klik


      Karta Osiągnięć postaci: [url=]klik[/url]

Ostatnio zmieniony przez Strażnik Ostępów 2019-01-29, 02:00, w całości zmieniany 47 razy  
 
 
 
Gonitwa Myśli 
Starszy Ziemi
najlepsza córka



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 105
Płeć: Samica
Opiekun: Ziemia
Mistrz: Ziemia
Partner: Zmora Opętanych*
Dołączyła: 15 Sie 2016
Posty: 2501
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-03, 20:22   
   A: S: 2| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,L,Pł,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| O,A,W: 2
   Atuty: Zwinny, Szczęściarz, Czempion, Poświęcenie, Regeneracja


Witamy w Ziemi! Życzymy ciekaawych fabuł i zawsze najniższego ST!

Aparycja +2
Wytrzymałość +1

Umiejętności po poprzedniej postaci:
Bieg +1
Lot +1
Obrona +1
Atak +1
Wiedza +1
MO +1
MA +1
MP +1
Kamuflaż +1
Skradanie +1
Śledzenie +1
Mediacja +1
_________________
« « » »

× kalectwa ×
częściowa ślepota, niezdolność do mowy:
+1 ST do testów na wzrok, akcji fizycznych
+2 ST na zianie (uwzględniając ST do akcji fizycznych)

(Gonitwa mówi poprzez naśladowanie własnego głosu maddarą w powietrzu. "Normalną" mowę zaczynam myślnikiem, mentalne przekazy tyldą)

• szczęściarz • w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem daje automatyczny jeden sukces
• czempion • raz na walkę smok ma jeden dodatkowy sukces do ataku fizycznego
• poświęcenie • raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej
• regeneracja • raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran

« « » »

osiągnięcia adopcje relacje drzewko genealogiczne
Ostatnio zmieniony przez Gonitwa Myśli 2018-04-04, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gonitwa Myśli 
Starszy Ziemi
najlepsza córka



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 105
Płeć: Samica
Opiekun: Ziemia
Mistrz: Ziemia
Partner: Zmora Opętanych*
Dołączyła: 15 Sie 2016
Posty: 2501
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-05, 22:14   
   A: S: 2| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,L,Pł,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| O,A,W: 2
   Atuty: Zwinny, Szczęściarz, Czempion, Poświęcenie, Regeneracja


Aparycja -2
Siła +2
_________________
« « » »

× kalectwa ×
częściowa ślepota, niezdolność do mowy:
+1 ST do testów na wzrok, akcji fizycznych
+2 ST na zianie (uwzględniając ST do akcji fizycznych)

(Gonitwa mówi poprzez naśladowanie własnego głosu maddarą w powietrzu. "Normalną" mowę zaczynam myślnikiem, mentalne przekazy tyldą)

• szczęściarz • w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem daje automatyczny jeden sukces
• czempion • raz na walkę smok ma jeden dodatkowy sukces do ataku fizycznego
• poświęcenie • raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej
• regeneracja • raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran

« « » »

osiągnięcia adopcje relacje drzewko genealogiczne
 
 
Gonitwa Myśli 
Starszy Ziemi
najlepsza córka



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 105
Płeć: Samica
Opiekun: Ziemia
Mistrz: Ziemia
Partner: Zmora Opętanych*
Dołączyła: 15 Sie 2016
Posty: 2501
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-22, 21:11   
   A: S: 2| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,L,Pł,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| O,A,W: 2
   Atuty: Zwinny, Szczęściarz, Czempion, Poświęcenie, Regeneracja


+ atut grupy I, siła +1
_________________
« « » »

× kalectwa ×
częściowa ślepota, niezdolność do mowy:
+1 ST do testów na wzrok, akcji fizycznych
+2 ST na zianie (uwzględniając ST do akcji fizycznych)

(Gonitwa mówi poprzez naśladowanie własnego głosu maddarą w powietrzu. "Normalną" mowę zaczynam myślnikiem, mentalne przekazy tyldą)

• szczęściarz • w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem daje automatyczny jeden sukces
• czempion • raz na walkę smok ma jeden dodatkowy sukces do ataku fizycznego
• poświęcenie • raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej
• regeneracja • raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran

« « » »

osiągnięcia adopcje relacje drzewko genealogiczne
 
 
Gonitwa Myśli 
Starszy Ziemi
najlepsza córka



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 105
Płeć: Samica
Opiekun: Ziemia
Mistrz: Ziemia
Partner: Zmora Opętanych*
Dołączyła: 15 Sie 2016
Posty: 2501
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-26, 19:50   
   A: S: 2| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,L,Pł,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| O,A,W: 2
   Atuty: Zwinny, Szczęściarz, Czempion, Poświęcenie, Regeneracja


Zmiana stanu głodu: sytość
_________________
« « » »

× kalectwa ×
częściowa ślepota, niezdolność do mowy:
+1 ST do testów na wzrok, akcji fizycznych
+2 ST na zianie (uwzględniając ST do akcji fizycznych)

(Gonitwa mówi poprzez naśladowanie własnego głosu maddarą w powietrzu. "Normalną" mowę zaczynam myślnikiem, mentalne przekazy tyldą)

• szczęściarz • w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem daje automatyczny jeden sukces
• czempion • raz na walkę smok ma jeden dodatkowy sukces do ataku fizycznego
• poświęcenie • raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej
• regeneracja • raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran

« « » »

osiągnięcia adopcje relacje drzewko genealogiczne
 
 
Gonitwa Myśli 
Starszy Ziemi
najlepsza córka



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 105
Płeć: Samica
Opiekun: Ziemia
Mistrz: Ziemia
Partner: Zmora Opętanych*
Dołączyła: 15 Sie 2016
Posty: 2501
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-13, 13:19   
   A: S: 2| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,L,Pł,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| O,A,W: 2
   Atuty: Zwinny, Szczęściarz, Czempion, Poświęcenie, Regeneracja


+ szafir, diament, cytryn
_________________
« « » »

× kalectwa ×
częściowa ślepota, niezdolność do mowy:
+1 ST do testów na wzrok, akcji fizycznych
+2 ST na zianie (uwzględniając ST do akcji fizycznych)

(Gonitwa mówi poprzez naśladowanie własnego głosu maddarą w powietrzu. "Normalną" mowę zaczynam myślnikiem, mentalne przekazy tyldą)

• szczęściarz • w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem daje automatyczny jeden sukces
• czempion • raz na walkę smok ma jeden dodatkowy sukces do ataku fizycznego
• poświęcenie • raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej
• regeneracja • raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran

« « » »

osiągnięcia adopcje relacje drzewko genealogiczne
 
 
Gonitwa Myśli 
Starszy Ziemi
najlepsza córka



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 105
Płeć: Samica
Opiekun: Ziemia
Mistrz: Ziemia
Partner: Zmora Opętanych*
Dołączyła: 15 Sie 2016
Posty: 2501
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-22, 15:29   
   A: S: 2| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,L,Pł,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| O,A,W: 2
   Atuty: Zwinny, Szczęściarz, Czempion, Poświęcenie, Regeneracja


+ atut grupy II
_________________
« « » »

× kalectwa ×
częściowa ślepota, niezdolność do mowy:
+1 ST do testów na wzrok, akcji fizycznych
+2 ST na zianie (uwzględniając ST do akcji fizycznych)

(Gonitwa mówi poprzez naśladowanie własnego głosu maddarą w powietrzu. "Normalną" mowę zaczynam myślnikiem, mentalne przekazy tyldą)

• szczęściarz • w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem daje automatyczny jeden sukces
• czempion • raz na walkę smok ma jeden dodatkowy sukces do ataku fizycznego
• poświęcenie • raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej
• regeneracja • raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran

« « » »

osiągnięcia adopcje relacje drzewko genealogiczne
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-06-02, 16:50   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


+ drugie stadium choroby: zapalenie płuc (nie może ziać, nie może mówić)
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-06-03, 11:40   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


sytość, + szmaragd, + jaspis
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-06-09, 17:21   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


+1 PH
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-06-11, 09:49   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


+ Atak II
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-06-19, 10:53   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


Zmiana statusu głodu: głód (z 16.06)
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-07-02, 19:14   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


+ atut grupy I - Silny
+ atut grupy II - Szczęściarz

+ 6/4 mięsa
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Iskra 2018-07-02, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-07-03, 15:44   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


+ 4/4 mięsa (od Dzikuska)
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
 
 
Zaranna Iskra 
Łowca Ziemi
treat yourself honey



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 92
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: if you brave enough
Wiek: 25
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 2013
Wysłany: 2018-07-08, 17:18   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


- 4/4 mięsa (sytość)
Zmiana statusu głodu: sytość
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 31.01
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.11
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 9.01
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Iskra 2018-07-08, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2018).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!


SnM
Raashtram PBF
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11