FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Żar Zmierzchu
Autor Wiadomość
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 92
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2506
Wysłany: 2017-07-23, 10:56   Żar Zmierzchu
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


Imiona: Onyks -> Obsydianowy Kolec -> Czarny Konsyliarz -> Płomień Świtu -> Czarny Konsyliarz -> Żar Zmierzchu
Rasa: Zwyczajny
Czy może być biologicznym rodzicem? Tak
Stały partner/Możliwi partnerzy: brak
Dziedziczone Atrybuty: Zręczność, Wytrzymałość, Percepcja lub Inteligencja po ojcu
Wygląd (cechy szczególne):

Płomień Świtu

Młodzik przemienił się w dorosłego. Łuski w kolorze matowej czerni pochłaniają światło słońca, podbrzusze i gardło jest w jaśniejszej barwie. Ciało jest zwinne, choć żylaste, wprawdzie nie jest dość rosły by zostać wojownikiem, jednak błekitne ślepia błyszczą niebezpiecznie gdy mu się zagrozi. Jednak nadal zatrzymują się w jednym miejscu dłużej niż na kilka chwil, co jest cechą obserwatorów. Mocny, umięśniony ogon posiada kolce na końcówce, która zadałaby poważne rany przy uderzeniu. Rozwinięte już całkowicie skrzydła utraciły pomarańczową błonę między stawami, które sczerniały i przybrały barwę łusek. Ogólnie wyrósł na kruszynę, jednak nie powinno się go lekceważyć ze względu na wrodzoną zwinność i bardzo dobre zdolności tkania maddary.



Jak widzi swoje i przygarnięte pisklęta? Onyks nigdy nie poznał swoich prawdziwych rodziców, a pamięć o odnalezieniu w ciemnym lesie tuż po wykluciu uleciała wraz z mijającymi księżycami. Wychował go przybrany ojciec, który mimo natłoku obowiązków znajdował czas dla swojego syna. Onyks zamierza wychować swoje pisklęta w otoczeniu ojcowskiej miłości, choć potrafi skarcić gdy granica nieposłuszeństwa zostanie przekroczona. W przeciwieństwie do swojej partnerki będzie naciskał na rozwinięcie podstawowych umiejętności które pomogą małemu przetrwać. Co do imienia - preferowałbym aby miało one związek z jakimś minerałem, choć nie naciskam. Co do wyglądu - bardzo proszę by zawierał cechy obu rodziców.

Coś od siebie: Jestem w miarę aktywny (nieco mniej przez tydzień roboczy gdy mam natłok pracy, ale nie zdarza się to zbyt często), ze swojej strony oferuję sprawne szkolenie na II i III poziom umiejętności które posiadam. Prosiłbym o kandydatów którzy nie porzucą swojej postaci po kilku tygodniach, bo fabularnie strata pisklęcia zaboli Onyksa. Atrybuty początkowe dają dobry start dla Uzdrowiciela, Wojownika i Czarodzieja!



Lęg z Niewinną Łuską (zamknięte):
- Obsydian -> Gryzący Kolec


Lęg z Mistycznooką (zamknięte):
- Melodia -> Oszroniona Łuska -> Zimowa Aria*
- Kobaltowy[*]
- Konwalia[*]
- Zawilec[*]
- Turkus -> Kalaitowy Kolec[*]
- Lapis[*]
_________________
Atuty:
I: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
II. I: Szcześciarz - w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek.
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: 4x malachit, rubin, ametyst
Pożywienie: 1/4 owoców
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10)


Ostatnio zmieniony przez Moderator 2018-05-15, 09:00, w całości zmieniany 18 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2018).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!


Wymiana bannerami: KLIK!

KrĂłl Lew

SnM
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12