FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Administrator
2014-01-08, 21:25
Rangi
Autor Wiadomość
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 14122
Wysłany: 2014-01-08, 20:39   Rangi

    RANGI.
Oto kilka informacji o rangach, które smok może zdobyć w Stadzie. Liczby w nawiasie to maksymalna liczna smoków mogąca zajmować daną pozycję w jednym stadzie.
    Przywódca (1) - najważniejszy smok w stadzie. Ma decydujący głos we wszystkich sprawach dotyczących stada, przeprowadza ceremonie, opiekuje się swoimi smokami i reprezentuje swoje stado podczas Spotkań. Jest to prestiżowa, ale jednocześnie bardzo odpowiedzialna funkcja.
    (Smok musi spełniać wymagania na dorosłą rangę)


    Zastępca (1) - pomocnik Przywódcy. Może zostać nim dorosły smok spełniający wymagania na pełną rangę. Wypełnia te obowiązki, na które przywódca może nie mieć czasu i, w razie śmierci lub rezygnacji przywódcy, staje się jego automatycznym następcą.
    (Musi spełniać wymagania na dorosłą rangę. Nie może być Bratem Krwi przywódcy.)


    Uzdrowiciel (2) - smoczy lekarz. Gromadzi zioła, których następnie używa przy leczeniu rannych i chorych smoków. Tak jak w przypadku Przywódcy i Zastępcy, w stadzie może być tylko jeden uzdrowiciel (wyjątkiem jest sytuacja, kiedy uczeń uzdrowiciela ukończył naukę). W hierarchii stoi poniżej Zastępcy, ale powyżej pozostałych rang. Może mieć ucznia, który wtedy jest określany tytułem "Kleryka". Zaś po osiągnięciu 80 księżyca życia, za zasługi na rzecz swojego stada może zostać odznaczony rangą Starszego.
    Najważniejsze Atrybuty: Moc, Zręczność.
    Polowanie: Uzdrowiciele udają się na Wyprawy.
    (Wymagania:
    umiejętności wiodące - łącznie minimum 5 punktów U przyznanych dowolnie, ale z odblokowaniem wszystkich trzech: Lcz, W, MP;
    umiejętności podstawowe - łącznie minimum 8 punktów U przyznanych dowolnie pośród B, Pł, L, A, O, MA, MO, Kż, Skr, Śl, M;
    zdany test na rangę.
    Uwaga! Zanim Kleryk będzie mógł chodzić samodzielnie na wyprawy, musi mieć Wiedzę na poziomie 1 wraz z przerobioną wiedzą z zakresu ziół! Kleryk posiadający minimum 1 PL może polować przez okres głodu bez limitu zdobytych ziół.


    Piastun (2) - smok, którego głównym zadaniem dbanie o rozwój najmłodszego pokolenia jego stada. Pilnuje, by pisklęta nie przebywały samopas, uczy ich podstawowych umiejętności, zostaje opiekunem piskląt nieposiadających rodziców. Jest ostatnią linią obrony piskląt w razie ataku na obóz Stada. Wykonuje patrole, gdy wyznaczone smoki tego nie zrobią. Zaś po osiągnięciu 80 księżyca życia, za zasługi na rzecz swojego stada może zostać odznaczony rangą Starszego.
    Najważniejsze Atrybuty: Percepcja, Aparycja.
    Polowanie: tak - do zdobycia 4/4 pożywienia lub sytości.
    (Wymagania:
    umiejętności wiodące - łącznie minimum 6 punktów U przyznanych dowolnie, ale z odblokowaniem wszystkich czterech: B, L/Pł, W, M,
    umiejętności podstawowe - łącznie minimum 8 punktów U przyznanych dowolnie pośród A, O, MA, MO, MP, Kż, Skr, Śl.
    zdany test na rangę.
    Jeżeli Umiejętności Piastuna zakwalifikują go na dowolną z pozostałych dorosłych rang, zostanie do niej przypisany bez względu na sumę punktów w Umiejętnościach kierunkowych Piastuna. )


    Łowca (bez ograniczeń) - Smok specjalizujący się w polowaniach. Jest mistrzem w zakradaniu się do ofiary i natychmiastowym jej zabijaniu. Poluje dla tych, którzy są zbyt zajęci bądź zbyt chorzy, aby samodzielnie zdobyć jedzenie. Zaś po osiągnięciu 80 księżyca życia, za zasługi na rzecz swojego stada może zostać odznaczony rangą Starszego.
    Najważniejsze Atrybuty: Zręczność, Percepcja.
    Polowanie: tak - nieograniczone.
    (Wymagania:
    umiejętności wiodące - łącznie minimum 5 punktów U przyznanych dowolnie, ale z odblokowaniem wszystkich trzech: Skr, Kż, Śl;
    umiejętności podstawowe - łącznie minimum 8 punktów U przyznanych dowolnie pośród B, Pł, L, A, O, W, MP, MA, MO, M;
    zdany test na rangę. )


    Czarodziej (bez ograniczeń) - Smoki te są zazwyczaj spokojniejsze, rozważniejsze. Posiadają specjalne umiejętności i rozległą wiedzę magiczną. Dbają o bezpieczeństwo stada, walcząc i patrolując granice. Zaś po osiągnięciu 80 księżyca życia, za zasługi na rzecz swojego stada może zostać odznaczony rangą Starszego.
    Najważniejsze Atrybuty: Moc, Wytrzymałość.
    Polowanie: tak - do zdobycia 4/4 pożywienia lub sytości.
    (Wymagania:
    umiejętności wiodące - łącznie minimum 5 punktów U przyznanych dowolnie, ale z odblokowaniem wszystkich trzech: MP, MA, MO;
    umiejętności podstawowe - łącznie minimum 8 punktów U przyznanych dowolnie pośród B, Pł, L, A, O, W, Kż, Skr, Śl, M;
    zdany test na rangę. )


    Wojownik (bez ograniczeń) - smok szkolony w kierunku walki i obrony stada przy pomocy pazurów i kłów. W chwilach niebezpieczeństwa ma za zadanie chronić słabszych członków Stada choćby miał stracić życie. Dbają o bezpieczeństwo stada, walcząc i patrolując granice. Zaś po osiągnięciu 80 księżyca życia, za zasługi na rzecz swojego stada może zostać odznaczony rangą Starszego.
    Najważniejsze Atrybuty: Siła/Zręczność, Wytrzymałość
    Polowanie: tak - do zdobycia 4/4 pożywienia lub sytości.
    (Wymagania:
    umiejętności wiodące - łącznie minimum 5 punktów U przyznanych dowolnie, ale z odblokowaniem wszystkich trzech: A, O, Śl;
    umiejętności podstawowe - łącznie minimum 8 punktów U przyznanych dowolnie pośród B, Pł, L, W, MP, MA, MO, Kż, Skr, M;
    zdany test na rangę. )


    Adept (bez ograniczeń) - Młody smok, który dopiero kształci się w kierunku, który go interesuje.
    Charakteryzuje go imię dwuczłonowe, gdzie drugi człon to zawsze Łuska [dla samic] lub Kolec [dla samców].
    Polowanie: tak - do zdobycia 4/4 pożywienia lub sytości. Adept posiadający minimum 1 PZ może polować przez okres głodu bez limitu zdobytego pożywienia.
    Posiada odblokowane Skradanie, Śledzenie, Bieg, Lot/Pływanie, Atak/MA, Obrona/MO.
    (Wymagania: ukończone 7 księżyców życia, jeśli postać przechodziła etap Pisklęcia na forum, trzy odblokowane Umiejętności)


    Pisklę (bez ograniczeń) - Najmniejsi i najbardziej bezbronni członkowie stada. Uczą sie dopiero podstaw tego świata pod czujnym okiem matki bądź ojca.
    Charakteryzuje go imię jednoczłonowe.
    Polowanie: tak - do zdobycia 4/4 pożywienia lub sytości. Posiada odblokowane Skradanie, Śledzenie, Bieg, Lot/Pływanie, Atak/MA, Obrona/MO.
    (Wymagania na rangę: brak)




    Brat Krwi (1) - Nieoficjalna i dożywotnia ranga smoka zaprzysiężonego do obrony życia Przywódcy nawet kosztem własnego. Bratem Krwi staje się podczas ceremonii przeprowadzanej z udziałem Przywódcy w Świątyni, gdzie uroczyście wiąże się smoki za pomocą odrobiny krwi tak, aby Brat Krwi mógł odczuwać zagrożenia życia przewodnika stada i odpowiadać na nie. To także oznacza, iż w razie ignorowania przeczucia zagrożenia, Brat Krwi otrzymuje rany bliźniacze do tych, które ucierpi przywódca bez jego ochrony.
    (Wymagania: posiadanie dorosłej rangi lub spełnianie wymagań na nią)



    Samotnik (3) - Smok, który nie przynależy do żadnego ze Stad, ale dzięki jego umiejętnościom mediatorskim, tolerują one jego obecność. Nie jest on jednak pod ochroną Praw Smoków i musi być niezwykle ostrożny przy wszelkich kontaktach ze smokami stadnymi!
    (Wymagania: brak.
    Polowania: tak, ale dopiero po wynegocjowaniu praw do polowania na terenie któregoś ze Stad.)



    Duch (bez ograniczeń) - Kiedy śmiertelne ciało smoka umiera, jego dusza odchodzi do Świata Zmarłych, obserwując poczynania Wolnych Stad, ale praktycznie nigdy nie ingerując.
    (Wymagania: brak innych aktywnych postaci.
    UWAGA! Posiadanie rangi Ducha nie uprawnia do pisania fabularnych postów z perspektywy Ducha. Światy Zmarłych i Żywych muszą zostać rozdzielone, wyjąwszy wyjątkowe przypadki ustalane zawczasu z Administratorem!)


Ostatnio zmieniony przez Administrator 2020-04-01, 10:39, w całości zmieniany 33 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11