FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Szklana Melodia
Autor Wiadomość
Szklana Melodia 
Zastępca Ognia
Lalka



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 36
Płeć: Samica
Opiekun: Zapomniany Rytm
Mistrz: Stada
Dołączyła: 14 Paź 2017
Posty: 946
Wysłany: 2017-10-19, 16:25   Szklana Melodia
   A: S: 2| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 4| A: 5
   U: Pł,B,L,Skr,Śl,Kż,MP,A,O,MA,MO:1|M,W:2
   Atuty: Wrodzony Talent; Kruszyna, Altruista


Imię: Rek -> Misterna Łuska -> Cioteczna Kołysanka -> Szklana Melodia
Stado: Ogień
Ranga: Pisklę -> Adept -> Piastun -> Zastępca
Wiek: 1
Rasa: Zwyczajny x północny
Wygląd: Pisklę jest niewielkie, drobne i kruche. Jest też smukłe i zgrabne, przynajmniej jeśli patrzyć na sylwetkę. Ta jest optymalnie proporcjonalna, lecz wydaje się nieco długa, ze względu na wątłość szyi, łap, tułowia i ogona. Łeb Rek jest opływowy i naznaczony wyrazistymi, acz łagodnymi rysami. Zwęża się w kierunku nosa, nadając mu filigranowości. Oczy samiczki są wyraźnie błękitne, niemal niebieskie, duże i zwykle żywo błyszczące. Ponadto łeb jej zdobią misterne rogi o nieregularnym kształcie. One, jak i pazury, mają niemal białą barwę, są jednak gładkie i łatwo odbijają kolorowe światło.
Większość ciała Rek pokrywa gładka, drobna łuska. Są jednak elementy pokryte piórami. Są to skrzydła (z wyjątkiem ramienia, które pokrywa łuska), a także szeroki pas przebiegający przez grzbiet. Pas tych piór rozpoczyna się za potylicą Rek i nieznacznie poszerza się w stronę kłębu, przechodząc w szeroki pas wąskich, lecz długich i gładkich piór. Pas ten zwęża się na zaczątku ogona i brnie ku jego końcowi, by na ostatnich szponach przerodzić się w pojedynczy rząd przylegających piór.
Kolorystyka Rek jest jasna, niemal biała. W intensywnym słońcu można jednak rozpoznać błękitne i jasnofioletowe pigmenty barwiące część łusek i piór. Większość z nich mieni się jak platyna, zwłaszcza łuski, których barwniki są skrzętnie ukrywane przez cienie. Białe i błękitne pióra są do siebie w stosunku 1:1, fioletowe są pojedyncze, losowo wplątane pomiędzy poprzednie. Niewielka ilość barwnika sprawia, iż trudno je odróżnić od białych. Regularniejszy kolor mają łuski. W większości biało-platynowe, jednak na łbie oraz pasach okalających pióra są błękitnawe, gdzieniegdzie oznaczone fioletowawym skupiskiem. Gdzieniegdzie fioletowa łuska pojawia się też na bokach Rek. Więcej jasnofioletowych łusek znajduje się na ramionach skrzydeł. co w całości tworzy trójbarwną mozaikę.

Charakter: Jak na żywe ubarwienie pisklęcia, jest ono niezwykle… niepisklęce. Nie jest energiczne, wręcz przeciwnie. Dużo śpi, a w ciągu dnia jest słabowite i rozleniwione. Nie zmienia tego nawet ciekawość świata. Jest ona stłamszona ciągłym zmęczeniem. Trudno wywnioskować wiele cech u pisklęcia, lecz gdyby się zastanowić, trudno odnaleźć w nim złośliwość. Można niemal powiedzieć, że bywa troskliwe i bardzo empatyczne. Przynajmniej jak na bardzo naiwne, nie znające realiów otoczenia pisklę.
Historia: Owoc miłości dwojga smoków – Zapomnianego Rytmu oraz Wieczornej Aury. Dopiero ma się wykluć.


Punkty Nauki: 12 (22)

ATUTY
Grupa I: Wrodzony Talent
Grupa II: Kruszyna
Grupa III: Altruista


ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2

Inteligencja: 1
Percepcja: 4

Aparycja: 5


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1

Leczenie 0
Wiedza 2
Magia:
> obronna 1
> atak 1
> precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1

Mediacja 2


UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE
Warzenie eliksirów:
> leczących 0
> ochronnych 0
> wspomagających 0
Tworzenie run:
> ochronnych 0
> ataku 0
Błysk przyszłości 0


Pozostałe

Ostatnio zmieniony przez Pióro Ognia 2018-06-08, 22:25, w całości zmieniany 77 razy  
 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-10-20, 09:21   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


Witaj w Ogniu, niech Kammanor ma Cię w opiece!

+1 Siła (bonus stadny)
+1 Zręczność (po Wieczornej Aurze)
+1 Percepcja (po Zapomnianym Rytmie)
+2 Aparycja (pisklę)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-16, 07:17   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ atut grupy I - Wrodzony Talent
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-16, 16:53   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Skok I
+ Pływanie I
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-16, 16:58   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ 4/4 mięsa (tur)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-25, 00:06   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Śledzenie I
+ Skradanie I
+ Kamuflaż I
+ Atak I
+ Obrona I
+ Bieg I
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-25, 18:15   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Wiedza I
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-26, 12:55   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ rubin
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Brzytwoskrzydły 
Czarodziej Ognia
Pokemon



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 69
Płeć: Samiec
Wiek: 18
Dołączyła: 05 Cze 2017
Posty: 812
Wysłany: 2017-12-27, 21:33   
   A: S: 3| W: 4| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: B,S,L,W,Skr,Śl,A,O,MO: 1| MP,MA: 2
   Atuty: Wytrzymały; Chytry Przeciwnik, Twardy jak diament, Wybraniec Bogów


Loteria:
- Rubin
+ Rubin
+ 3 PN
_________________
X
X
X
X


SO YOU WANTED BE A MASTER?
 
 
Brzytwoskrzydły 
Czarodziej Ognia
Pokemon



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 69
Płeć: Samiec
Wiek: 18
Dołączyła: 05 Cze 2017
Posty: 812
Wysłany: 2017-12-27, 22:24   
   A: S: 3| W: 4| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: B,S,L,W,Skr,Śl,A,O,MO: 1| MP,MA: 2
   Atuty: Wytrzymały; Chytry Przeciwnik, Twardy jak diament, Wybraniec Bogów


+ 2/4 mięsa
_________________
X
X
X
X


SO YOU WANTED BE A MASTER?
 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-29, 11:29   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ 6/4 mięsa (ze skarbca na loterię)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-31, 10:51   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Punkt Nauki
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2017-12-31, 13:31   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


- 2/4 mięsa (loteria)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2018-01-01, 12:02   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


- 6/4 mięsa (zwrot długu do skarbca)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Żar Zmierzchu 
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2466
Wysłany: 2018-01-05, 15:05   
   A: S: 3| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany


+ Mediacja I
+ Magia Precyzyjna I
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: -
Pożywienie: 6/4 mięsa
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10), 4x srebrny(21.09, 21.11, 6.01, 20.02)


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2016).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!


Wymiana bannerami: KLIK!


KrĂłl Lew
Redoran MMORPG SnM
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11