Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: jadowicie żółte
Dominujący kolor smoka: czarny i różowy
Znaki szczególne smoka:
- biała kropka na czole
- świecące pod wodą żółte plamy
- kikuty zamiast skrzydeł
- blizna wokół serca i prawego nadgarstka
Nie zieje
Wygląd:
Czeluść ma bardzo duże i długie ciało o opływowym kształcie (bo to grubas jest), które nadaje się świetnie do pływania. Zapewne gdyby był normalnego wzrostu wzbudzałby postrach swoją masywnością... gdyby tylko miał trochę dłuższe łapy. Niestety natura obdarzyła króciusieńkimi grubymi łapeczkami zakończonymi szeroką błoną pławną.
Jego tułów jest o połowę dłuży od przeciętnego smoka ale jest to nic w porównaniu z smokami wężowymi na które patrzy zazdrośnie. Ogon jest normalnej długości ale bardzo gruby i umięśniony, zakończony jest płetwą podobną do rekiniej . Ogólnie jego sylwetkę można porównać do miksu wydry i łasicy. Szyja jest zazwyczaj ułożona w zgrabne S. Łeb ma kształt zaokraglonego trójkątu i przyozdobiony jest parą skórzanych uszu a z tyłu wyrasta kryza pióropodobnych płyt która ciągnie się na kark. Każde z "piór" jest zrobione z tego co smocze rogi, mają bardzo ostre krawędzie zdolne z łatwością przeciąć skórę. Normalnie stoją ale mogą również położyć się po sobie w czasie okazywania emocji lub gdy smok świadomie nimi poruszy. Wprawione w odpowiednie drganie wydają specyficzny klekoczący dźwięk. Podobny grzebień z pióropodobnych "rogów" znajduje się na jego zadku.
Łuski samca są głównie czarne. Podgardle, dolna szczęka wraz z uszami i grube pasy ciągnące się po bokach są madżentowe. Jego ślepia są jadowicie żółte, tak samo jak eliptyczne kształty biegnące środkiem różowych pasów. "Pióra" grzebieni mają czarne końcówki, te na głowie są żółte i wybielają się przy skórze a te na zadku madżętowe z pojedyńczą żółtą kropką na górze i wybielanie na dole. Końcówka ogona na samym dole jest czerwona i płynnie przechodzi w żółć na górze, a sama płetwa ma czarną obwódke.
Na środku głowy trochę nad oczami znajduje się biała kropka, jedna z nielicznych cech odziedziczonych po matce. Jego łapki mają krótkie białe skarpetki gdzieś do wysokości nadgarstków.
...w miejscu skrzydeł są tylko krótkie zabliźnione kikuty...
Charakter:
Czeluść jest... żywą osobowością, uwielbia żartować (słownie jak i w bardziej inwazyjny sposób). Uwielbia dramatyzować każdą sytuację z prawdziwie teatralną mową ciała, włączając w to nieoczekiwane tarzanie się po ziemi. Jeśli kogoś niepolubi będzie robił wszystko by zostać najbardziej irytującym wrzodem na zadzie jakim można zostać. W przyszłości będzie oddychał sarkazmem... który jest świetną tarczą do ukrywania problemów emocjonalnych.
Tak jak lubi towarzystwo kocha też być sam, w ciemnościach, skryty wśród fal i czekajacy na swoją ofiarę. Zdarzają mu się zdziczałe momenty gdzie zachowuje się bardziej jak zwierz niż istota rozumna. Te momenty... przerażają go.
Zdecydowanie nie jest kimś z konwencjonalnym kodeskem moralnym, poprostu robi to na czym on i jego najbliźsi wyjdą najlepiej... w jego opinii. Jest trochę egoistyczny i czaaasem mu się zdarzy zapomnieć o innych.
Historia: Odpocznij zagubiona duszo. Czy nie wystarczy ci już błąkania po tym smutnym świecie? Zaśnij wśród mroku wód pierwotnych. Twoje istnienie nic nie warte znajdzie teraz nową droge na Ziemi, wśród ostatnich chwil Gonitwy Myśli.
Runy: Runa Ochrony przed Pazurem
Eliksiry: -
Inne bonusy: Rzeźba "Pośladek Przesilenia Północnego" - [Jednorazowe, w dowolnej walce chroni przed dostaniem śmiertelnej lub krytyka]; "Szczęściarz" na nieudany rzut na przeżycie po 105 księżycu
Rzeźba "Łapa Uśmiechu Szydercy" - Jednorazowo; w walce opcja ataku 3 przeciwników (przy atrybucie na 4-5) lub 2 (atrybut 1-3)!!
boska przysługa (Thahar), dodatkowy atut: wiecznie młody, 2x możliwość odzyskania dawnego kompana, dowolny niejaskrawy kolor profilu do końca stycznia, wskazówki od Thahara na rozmawianie z danym bogiem, możliwość zmiany obecnego kompana w niemechanicznego (bez względu na typ), jednorazowe odnowienie zużytego atutu
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Opowiadanie za PU.
Otrzymujesz 1 PU do rozdania w raportach!
_________________
[■HIENA|■RIT|■FAO]
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Kazes A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 1
U: B, A, O, Kż: 1
» s z c z ę ś c i a r z :.......................................................................... ..odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na 2 tygodnie w misji. » t w a r d y...j a k...d i a m e n t :...................................................... stałe -1 ST do testów na Wytrzymałość........................................................ » p o j e m n e...p ł u c a :.................................................................. .........raz na walkę -2 ST do ataku smoczego oddechu. -1 ST do obron przed smoczym oddechem. ....» z n a w c a...t e r e n ó w :.................................................................. znalezienie zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła ....raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie..................................................... .
Kazes A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 1
U: B, A, O, Kż: 1
» s z c z ę ś c i a r z :.......................................................................... ..odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na 2 tygodnie w misji. » t w a r d y...j a k...d i a m e n t :...................................................... stałe -1 ST do testów na Wytrzymałość........................................................ » p o j e m n e...p ł u c a :.................................................................. .........raz na walkę -2 ST do ataku smoczego oddechu. -1 ST do obron przed smoczym oddechem. ....» z n a w c a...t e r e n ó w :.................................................................. znalezienie zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła ....raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie..................................................... .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum