"Pożywienie: tak samo różnorodne jak cietrzewia: nasiona, młode pędy, owady, ślimaki, jaszczurki, w lecie i jesieni głównie jagody, żołędzie i bukiew, a w zimie prawie wyłącznie igły sosny i świerka."
Atuty:
Grupa I: Silny
Grupa II: Oporny magik
Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem
Grupa III: Twardy jak diament
-1 ST do testów na Wytrz.
Grupa IV:
"W drugim półwersie na drugie podniesienie nie może przypadać żadna aliteracja."
strona 121 zdanie 8.
_________________
₪Ostry Węch₪Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu [zdobycz i zioła] ₪Szczęściarz₪Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/1 etapie leczenia ₪Skupiony₪-1 ST do pierwszego etapu leczenia, jeśli smok leczy z maksymalną liczbą rodzajów ziół ₪Wybraniec bogów₪+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji
"Synteza ATP odpowiada za tworzenie jedynie 25% ATP komórki; większość ATP powstaje podczas fosforylacji substratowej."
str 213
zdanie 5
_________________
Przyroda, czerwona od krwi i pazurów. xxx
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 19.01.
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
"To największe urządzenie na świecie całkiem adekwatnie nazywa się Wielkim Zderzaczem Hadronów (LHC, z ang. Large Hadron Collider)."
Str. 50 zdanie 1
_________________
# Ostry węch # Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu [zdobycz i zioła] # Szczęściarz # Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na 2 tygodnie [następny 14.11.] # Mistyk # +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę # Wybraniec bogów # +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji [następny 13.11.] # Opiekun # -2 ST dla kompana
~ Lothric (80ks) R.I.P. Best friend forever~
Naładowany Kryształ Ideału/ Gladiatora
Głos Daru || Muzyka Daru | złoty dublon 03.19, srebrny 06.19, 07.19, 08.19, 09.19 ||Dialogi #789aa0
,,Moję imię poznasz, nazywany jestem wedle moich czynów, raz nazywam się Bóg Wszechmogący, raz Zebaoth, raz Elohim; kiedy prowadzę wojnę przeciwko złoczyńcom, nazywam się Zebaoth, kiedy wymierzam kary za grzechy ludzi, nazywam się Bóg Wszechmogący, a kiedy lituję się nad światem nazywam się Jahwe, albowiem imię to nie wyraża nic innego, jak tylko właściwość litowania się [...]"
"- Otworzyłam jej i od razu widzę, że coś jest nie tak, że ona zawsze wypindrzona, cyc na wierzchu, a tutaj stoi byle jaka, szary sweter, nieumalowana, głowa w dół, buty brudne, trampki jakieś, otwieram te drzwi, a ona nawet na mnie nie patrzy, tylko buty sobie ogląda, no to myślę, kajać się przyszła, jęczeć, mówię, cholero, męża mi zabrałaś i jeszcze przychodzisz mi się tu wypłakiwać, być może dla jeszcze młodszej cię pogonił, bo trzydzieści dwa czy ile ty tam masz to już nie jest taka młodość, może poszedł i dwudziestkę sobie znalazł, i myślę, i dobrze ci tak, łajzo, widzisz, jak to jest, po cudze wyciągnąć rękę, zaufać w oszustwie, myśleć, że można być szczęśliwym za ukradzione."
Bogowie, to chyba najdłuższe zdanie jakie czytałam XD
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
Nie było to potrzebne - wiedźmin znał, czuł i rozumiał samą naturę, istotę tego śpiewu, cichego, przenikliwego, rozlewającego się po żyłach falą mdlącej, obezwładniającej grozy.
"Yo Mamma! jest porządnie wywatowana, na pewno nie pęknie ani nie wyszczerbi ścian i mebli" - powiedział dumny wynalazca, pan Gaspard Wilmot (który, o czym wspomniano mimochodem, został kiedyś oskarżony o uchylanie się od płacenia podatku dochodowego - zarzuty wycofano).
xD
Strona 113, zdanie 1
_________________
Boski ulubieniec (ostatnie użycie: 14.02)
Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają.
Pamięć przodka
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie Viliara i na kompanów).
Otoczony (ostatnie używacie: 12.02)
Smok może wykonać dodatkową akcję w danej turze jeśli walczy przynajmniej z 3 przeciwnikami lub poluje na przynajmniej 4 sztuki zwierzyny raz na walkę/bitwę/polowanie/dwa tygodnie polowania/wyprawy/misji.
Regeneracja (ostatnie użycie: 9.02)
Raz na tydzień smok może samoistnie wyleczyć 1 ranę lekką LUB obniżyć powagę jednej z pozostałych ran (nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej): ciężka -> średnia, lub średnia -> lekka. Nie można użyć atutu podczas trwania walki.
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum