FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przesilenie Północne
2020-02-23, 12:58
Teczka obrośnięta glonami
Autor Wiadomość
Dziadke
Duch



Stado: Wody
Rasa: Morski
Płeć: Samiec
Wiek: 29
Dołączył: 18 Lut 2018
Posty: 552
Wysłany: 2019-01-06, 13:50   Teczka obrośnięta glonami
   A: S: 1| W: 1| Z: 5| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,P,A,O,MA,MO,MP: 1| Śl,Skr,Kż: 2
   Atuty: Spostrzegawczy, Pamięć Przodka, Przyjaciel Natury, Znawca Terenów, Otoczony


Imiona: Neptun> Głębinowy Kolec> Syreni Śpiew

Pochodzenie: Z grubsza nieznane. Sam morski pamięta tylko tyle, że po wykluciu rozpaczliwie szukał rodziców, których z różnych przyczyn nie było przy narodzinach. Wówczas szczęśliwym trafem został przygarnięty przez koczownicze stado innych smoków morskich, które mimo surowych zasad, przyjęło go i nauczyło polować.

Poglądy religijne: Rybke jest religijny. Serio. Tylko, że przez wszystkie księżyce spędzone pod barierą ani razu nie odwiedził świątyni, a i nieprędko to zrobi, ponieważ uważa to za dosyć sprzeczne z tradycjami jakie zostały mu wpojone za młodu. To, że nie czci tutejszych bogów nie wynika z braku szacunku- Syreni bardzo szanuje panteon Wolnych Stad, jednak wychodzi z założenia, że zamiast chodzić po kapliczkach, bardziej przysługuje się sobie i innym prowadząc połów. Nigdy tego nikomu nie przyzna, ale w sumie to trochę się boi istot wyższych. Największym szacunkiem i uznaniem darzyć będzie jednak potęgę oceanu i żyjących w nim duchów.

Ambicje: Właściwie to brak. Do niedawna marzył o złapaniu foki oraz ubiciu lewiatana. Osiągnął jedno i drugie, zdobywając trofea, za które w poprzednim stadzie byłby bardzo poważany. Przepędził też ludzkich rybaków z akwenów Wolnych Stad ratując przy tym syrenę i ocalił wielkiego wieloryba przed atakiem rekina. Dawno temu skrycie marzył o zostaniu szamanem, jednak mierne opanowanie magii oraz sztuki uzdrawiania przekreśliło jakiekolwiek nadzieje- no, może za wyjątkiem odprawiania niektórych obrządków nad brzegiem morza. Póki jednak może, w miarę możliwości dostarcza sadła ze złapanej zwierzyny cyrulikowi stadnemu.

Życie codzienne: Można określić jako jedno wielkie polowanie, wszak Syreni nie robi nic innego niż tylko łowi ryby. Niemniej pomijając ten aspekt, rano gdy budzi się w swojej podwodnej jaskini, wypływa na brzeg oddać hołd słońcu, po czym ubierając futro foki przechadza się po terenach Wolnych Stad, coraz bardziej poznając świat od zupełnie nieznanej sobie strony. Niegdyś strasznie tchórzliwy i nieufny, teraz chętnie nawiązuje znajomości, choć w dalszym ciągu unika większych zebrań na tyle, na ile może. W południe/popołudniu idzie polować, często do samego wieczora albo i przez całą nocną porę. Jeśli jednak połów będzie słaby, wraca do swojej groty oddając po drodze pokłon morzu, a następnie kładzie się spać do kuferka pełniącego rolę łóżka w jego jaskini. Rzadko ale jednak bywa tak, że zmęczony po polowaniu potrafi spać całymi dniami nie wychodząc z kryjówki, albo siedzieć na klifach będąc wpatrzonym w morską dal. Owiany tajemnicą. Sporo smoków o nim słyszało, natomiast mało który go spotkał.

Nastawienie do obcych ras/istot: Pokojowe. Pod warunkiem, że nie naruszają one w jakiś sposób dobrostanu morza lub innych rozumnych istot z jakimi morski może nawiązać więź. W przeciwnym wypadku czeka ich sporo nieprzyjemności- od zerwania sieci rybackich, przez połamanie harpunów/wioseł, po zatopienie łodzi, na której się poruszają. Mało prawdopodobne aby zabijał... chyba, że ktoś mocno go zirytuje. Zwykle Syreni jest po prostu cholernie złośliwy w stosunku do wszelkiej maści kłusowników.


Motyw muzyczny: https://www.youtube.com/watch?v=87qVeARSrIo

Inspiracja: Rybke powstał na podstawie rasy skavenów, inteligentnej rasy szczuroludzi z uniwersum Warhammera (skąd zaczerpnąłem sposób wymowy dla tej postaci). W odróżnieniu od nich jednak, postać w założeniu miała być miła, odrobinę mniej chciwa i w żadnym wypadku nie chcąca wyrządzić krzywdy innemu smokowi. To po prostu ugrzeczniony szczurek w smoczej skórze, dopieszczony odrobiną morskich opowieści, szant i spirytyzmem/szamanizmem/magią. No i ten... rybki lubi łowić.

_________________
KP Fafika

I- Spostrzegawczy
II- Pamięć przodka - -2 ST do walki z drapieżnikami na polowaniu/misji/wyprawie.
III- przyjaciel natury - drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze.
IV- znawca terenów - znalezienie zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachentego/dorodnego zioła raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie.
IV- otoczony - +1 akcja podczas walki przeciwko co najmniej 3 przeciwnikom/polując na co najmniej 4 sztuki zwierzyny.
Ostatnio zmieniony przez Dziadke 2019-01-06, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12