Łuski
Skrzydła
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu - niebieskie
Dominujący kolor smoka - jasnoniebieski
Znaki szczególne smoka: Łuski prawie wpół-przezroczyste, niby szklane.
Zieje lodem
Wygląd: Smok wyjątkowo wysokiej postury, o potężnej i zbitej budowie ciała. Jej blade łuski mają na wpół-transparentny wymiar, efekt uboczny częściowego braku melaniny w smoczej skórze. Tak więc choć samica nie jest albinosem w pełnym tego słowa znaczeniu, jej jasnobłękitne łuski w swojej półprzezroczystej naturze przypominają barwione, mleczne szkło. Dodatkowo, dzięki dziedzictwu górskich, są twarde i nieco chropowate, co daje efekt jakby była wiecznie pokryta szronem.
Kolejną rzeczą, która rzuca się w oczy jest bujna grzywa – porasta ona gęstą czupryną jej łeb, kark oraz barki, a długa sierść opada nawet między łopatki skrzydeł. Sierść ta ma bułany, jasny odcień i świadczy o niewielkim defekcie Sztormu, udziale trzeciej rasy smoków wężowych w jej genetyce.
Z pod tej burzy włosia rozmówcę śledzi para ciemnoniebieskich ślepi. Nad nimi i dookoła linii
szczękowej wystają cztery pary ostro zakończonych rogowów – jako kości nie są już
przeźroczyste w żadnym stopniu. Dodają akcent morskiego koloru i zdobiąc łeb smoczycy. Dodatkowo na czubku pyska wystaje krótszy, ale wciąż niebezpieczny jeden samotny róg.
Do pełni opisu brakuje tylko ogona zakończonego płaskim skostnieniem w kształcie strzałki oraz dwóch szponów na zgięciu każdego ze skrzydeł, ozdobionych jasnymi pazurami – w tym samym kolorze, co ostre szpony u czterech łap Sztormu.
Zarówno z powodu niemałej postury, jak i bardzo niskiego głosu, brzmiącego tubalnie barytonu, samica czasem bywa wzięta za samca.
Charakter: Ciekawska i zaintrygowana światem smoczyca. Nie przepada za długimi przemowami ,
woli słuchać i analizować, niż strzępić języka na próżne grzeczności. Oszczędna w słowach może czasem wydawać się onieśmielona, wycofana lub ponura. Nic bardziej mylnego! Smoczyca jest bardzo towarzyska, pogodna i wesoła, a dodatkowo cechuje się wyjątkową brawurą. Lubi żarty oraz zakłady, a absolutnie uwielbia je wygrywać. Kocha walkę, przyspieszenie w krwi i buzującą adrenalinę. Im silniejszy przeciwnik, tym lepiej - jednocześnie nie jest samobójcą i dosyć realistycznie ocenia swoje siły. Jednak jeśli widzi cień wygranej, nie potrafi odmówić wyzwania. Jednocześnie jest zatraconą idealistką i świat w jej głowie zbyt często bywa czarno-biały, brakuje w jej rozumowaniu odcieni szarości. Ma bardzo wyśrubowane poczucie moralności i szczyci się postępowaniem z nim zgodnym.
Historia: Rozpoczęła się z cichym skrobaniem o ściany skorupki w grocie Przywódczyni Wody. Córka
Kaskady Kości i Dary Tdary z nijakim trudem wykluła się z niewielkiego jaja. Matka nazwała ją Inurta, pradawne bóstwo morza i wojny, opiekuna prostych ludzi.
Czas mijał, a zwinne pisklę wyrosło na potężnej budowy adeptkę, Burzową Łuskę, aspirującą do miana Wojownika. Została oddana pod opiekę Iluzji Piękna, wraz z przyjacielem z czasów dzieciństwa, Karminowym Kolcem. Życie jednak nie czekało i pomimo młodego wieku oboje wzięli udział w wojnie o szlachetne kamienie przeciwko Stadu Ognia. Niedoszkolona jeszcze rzuciła się wściekle na przeciwniczkę i zremisowała w pierwszych sekundach walki.
Niedługo po tym adeptką będąc jeszcze, smoczyca oswoiła ranne źrebię kelpie, które przypadek wyniósł do podwodnych korytarzy jej własnej groty. Kompanka została ochrzczona mianem Awantura, szybko zadomowiła się wśród smoków Wody.
Burzowa pilnie ćwicząc, w wieku 15 księżyców pokanała w walce własnego Mistrza i tym samym wywalczyła prawo do wczesnego podniesienia w randze, przybierając miano Sztormu Stulecia. Na podwójnej ceremonii obu adeptów została wyzwana na pojedynek przez drugiego, świeżo upieczonego Wojownika, Dymiące Zgliscza. Wygrała.
Smoczyca w wieku 17 księżyców poręczyła łapą za Samotnika Nepharrara, na żądanie Kaskady Kości. Przyjął on miano Tonącego Kolca i został jej pierwszym uczniem w nowej randze.
Runy: ochrony przed pazurem, ochrony przed maddarą
Eliksiry: -
Inne bonusy: Zemsta Viliara (kontra Sztormu usuwa przeciwnikowi 2 sukcesy), wejście na arenę Viliara bez czekania 2 tyg, 2x ślaz, wyleczenie ze wszystkich ran i chorób, zmiana gatunku żywiołaka, usunięcie cooldownu polowania wspólnego dla Ciebie i drugiej osoby, drugie miejsce na kompana (na stałe), siatka-pułapka (Można użyć jej do zakładania zręcznościowych pułapek), Ozdobne sztućce
Fabularne: skamieniała łapa Sztormu Stulecia, dwie metalowe protezy wykute na miarę Sztormu Stulecia (prawej przedniej łapy i ogona), 2x bandaż, 3 duże szklane słoiki, futro niedźwiedzia polarnego, 2x małe pojemniczki po tuszu, bukiecik lili wodnych, futro smoka północnego - oprawione przez łowców, 3x ozdobne kielichy
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum