Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:20.12 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum