Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski i Futro
Skrzydła pierzaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: ciemna zieleń
Dominujący kolor smoka: złoty z brązem
Znaki szczególne smoka: duże uszy, zielone pióra przy uszach, długie pazury
Zieje kwasem
Wygląd: Jarzębinka jako pisklę nie wyróżnia się zbyt szczególnie. Całe jego ciało jest pokryte krótką sierścią, wyjątek stanowi gardziel i brzuch, pokryte jasną, beżową, nieco odstającą łuską, tworzącą segmenty. No i oczywiście rogi, dwa niewielkie przechodzące przez czoło w kierunku tyłu głowy. Nad oczami, w kierunku karku wyrastają dwie pary (po jednej na stronę) rogów, lekko zakręcających do tyłu. Całe ciało utrzymane jest w kolorach złota i brązu, tworzącego przeróżne, powywijane pręgi. Łapy, im bliżej ziemi, tym bardziej zmieniają odcień w beż i kończą się długimi, zakrzywionymi pazurami. Ogon Jarzębinki jest długi i zakończony brązową kitką z czerwoną końcówką.
Charakter: Jarzębinka mimo delikatnie brzmiącego imienia, jest bardzo charakterny. To typowy typ spod ciemnej gwiazdy. Wiecznie niezadowolony, dążący po trupach do celu. Twierdzi, że wszystko mu się należy. Oczywiście istnieją smoki, dla których jest nieco mniej nieprzyjemny, co nie zmienia faktu, że w złości chętnie ukąsi je w zadki. Rozpieszczony, narcystyczny, egocentryczny egoista. Dla Jarzębinki to właśnie on jest w centrum wszechświata i to właśnie na nim wszyscy powinni się skupiać. Jego empatia nie jest zbyt rozwinięta, niczym pierwotna bestia, na polowaniu kieruje się nie tylko głodem, ale i zwykłą chęcią zabawy z ofiarą. Zabawy, która jest przyjemna tylko dla niego.
Ale póki co, to tylko niegroźnie wyglądające, złociste jajo.
Historia: Jaką historię może mieć jeszcze nie wyklute pisklę? Na pewno coś wydarzyło się, że jajo wodnej łowczyni trafiło na tereny Ziemi. Może kiedyś będzie miał okazję poznać to co było kiedyś.
Bo czym byłaby Ziemia bez swoich boysbandów? Czym byłyby te bez nowej konkurencji.... bądź przyjaciół? Czegoś więcej?
> Wytrzymałość II (bonus stadny)
> Aparycja III (start gry)
> Moc II (po Wysłanniczce Nieba)
_________________
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
+ atut gr I: silny
+ siła II
+ atut gr II: chytry przeciwnik
_________________
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
+ 2x Cytryn, Malachit, Ametyst, Topaz (od Kwiatu Kurhanu)
_________________
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum