Najważniejsze cechy wyglądu:
- Futro
- pierzaste
- Dwie pary łap
- Kolor oczu: Złoty z szmaragdowymi źrenicami
- Dominujący kolor smoka: Brzoskwiniowy z elementami żółci i brązu
- Znaki szczególne smoka: max Posiada długą oraz bujną różową grzywę, które otaczają dość małe rogi. Dodatkowo na przednich łapach posiada brązowe paski, co jest jawnym ukłonem wobec swojego ojca.
- Nie zieje
Wygląd: Brzoskwinka to dość smukła i zgrabna smoczyca, która z pewnością odziedziczyła najwięcej od rodziny swojej matki, bowiem ona sama jak jej matka ma problemy z przybieraniem na wadzę i wzroście przez co jest nieco mniejsza niż inne smoki w jej wieku, jednak to nie wszystko co odziedziczyła po plagijce. Na pewno bujna i różowa grzywa informowały już na wstępie o jej pochodzeniu. Grzywa ciągnie się od czubka swojej głowy, aż do samego grzbietu kończąc się gdzieś za skrzydłami. Większe kępy futra można również zauważyć na całej długości ogona, ale tylko z jego zwierzchniej strony. Pierzaste skrzydła są utrzymywane w brzoskwiniowym kolorze, jednak przy ich końcach przechodzi ona w żółć, a później mocną róż.
Ojciec również zostawił na niej swoje piętno poprzez złote oczy oraz subtelne brązowe akcenty na przednich łapach. Brązowe paski ciągną się od nadgarstka, aż po kolano. Brązowe również pozostały i rogi, które to jednak zmieniły swój kształt. Stały się lekko zakręcone i bardziej szpiczaste. Dwie pary rogów znalazły się również na jej pysku, a dokładnie na jej szczęce. Tak samo zakrzywione oraz wygięte w tył były miłym spadkiem po babci... bo po dziadku na pewno odziedziczyła jędrne i zgrabne pośladki!
Charakter: Cóż.... Brzoskwinka dopiero się narodziła i dopiero z czasem będzie kształtować się u niej jej osobowość. Na starcie jednak można na pewno wywnioskować, że będzie to raczej cicha osóbka, która jednak nie pogardzi bardziej... cielesnymi kontaktami z innymi. Z innych rzeczy na pewno będzie to dość problematyczna samiczka, zwłaszcza z jej niezdrową fascynacją wobec ognia... a zwłaszcza gdy ten ogień coś pali. Daję nam to obraz piromanki, która pod wpływem tego wspaniałego żywiołu ukazuje swoje prawdziwe szaleńcze oblicze. Ogień powoduje u niej całkowitą apatię i psychozę, która jest tak skrajna, że ta nawet nie wie, że sprawia swoimi dzianiami krzywdę osobą które kocha. Płomienie wywołują u niej silną ekscytacje, którą na całe szczęście da się przerwać... bowiem jak już iść jeszcze bardziej w skrajność, to Brzoskwinia całkowicie i bezwzględnie boi się... wody. Nawet deszcz wywołuje u niej paniczny strach, a wszelkie zbiorniki wodne mogą się cieszyć jej nieobecnością. Picie wody wygląda u niej równie osobliwie, bowiem podchodzi do niej jak do ofiary. Skradając się i obserwując każdy nawet najmniejszy ruch. Potrafi tak robić nawet ponad godzinę, co jasno wskazuje, że ma poważny problem z tym.
Jest mało energiczna oraz raczej leniwa, (oczywiście jeżeli nie licząc przykładnej pracy w podpalaniu wszystkiego wokoło) z tego też powodu najczęściej można ją spotkać jak odpoczywa sobie pod jakimś drzewem, czy też na jakieś łące. Najpewniej czuje się w rozmowach jeden na jeden dlatego przy większej grupie ulatnia się szybciej niż dym podczas pożaru lasu.
Historia: Nic niezwykłego, ot wykluła się w stadzie ziemi pod opieką swojego ojca. Jej historia dopiero się zaczyna, jednak już na wstępie można powiedzieć, że... będzie gorąco.
> Wytrzymałość II (bonus stadny)
> Aparycja III (start gry)
> Moc II (po Basiorze Lancetowatym)
> Percepcja II (po Szarlatańskiej Obietnicy)
[+ edit]Stara Dusza
_________________
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
+ Latanie, Skradanie, Mediacja, Atak i Obrona I [stara dusza]
_________________
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Wymiana Aparycji II na Moc IV
Atut Grupy I i II [Mocarny oraz niestabilny]
_________________
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum