Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Zmiana stanu głodu: sytość (21.09)
- 2/4 mięsa
- 2/4 owoców
_________________ #4D4DFF
Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
+ 4x PZ
+ długa, prosta, wypolerowana gałąź nadpalona na jednym końcu
+ rubin, szafir
+ 6/4 mięsa
+ 3x srebrna moneta z wizerunkiem brodatego dwunoga
_________________ #4D4DFF
Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
A T U T Y:
I. Silny
II. Adrenalina
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
P O S I A D A N E:
kamienie szlachetne: 3 | pożyczka: 1
malachit, jaspis, agat
pożywienie: 12/4 mięsa | 8/4 owoców | 6/4 pożyczki
1/4 alpaki, 1/4 goblina, 4/4 kokatrysów, 3/4 dzika, 1/4 kobolda, 2/4 żbika | 1/4 suszonych śliwek, 2/4 orzechów laskowych, 2/4 kurek, 3/4 arbuzów
fabularnie: pergamin z piktogramami, naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką
mechanicznie: 1 PU [II, Spotkanie Młodych], żeton złoty [10/19]
[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 1 | A: 1
L, Skr, MO, MA: 1
Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
A T U T Y:
I. Silny
II. Adrenalina
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
P O S I A D A N E:
kamienie szlachetne: 3 | pożyczka: 1
malachit, jaspis, agat
pożywienie: 12/4 mięsa | 8/4 owoców | 6/4 pożyczki
1/4 alpaki, 1/4 goblina, 4/4 kokatrysów, 3/4 dzika, 1/4 kobolda, 2/4 żbika | 1/4 suszonych śliwek, 2/4 orzechów laskowych, 2/4 kurek, 3/4 arbuzów
fabularnie: pergamin z piktogramami, naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką
mechanicznie: 1 PU [II, Spotkanie Młodych], żeton złoty [10/19]
[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 1 | A: 1
L, Skr, MO, MA: 1
A T U T Y:
I. Silny
II. Adrenalina
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
P O S I A D A N E:
kamienie szlachetne: 3 | pożyczka: 1
malachit, jaspis, agat
pożywienie: 12/4 mięsa | 8/4 owoców | 6/4 pożyczki
1/4 alpaki, 1/4 goblina, 4/4 kokatrysów, 3/4 dzika, 1/4 kobolda, 2/4 żbika | 1/4 suszonych śliwek, 2/4 orzechów laskowych, 2/4 kurek, 3/4 arbuzów
fabularnie: pergamin z piktogramami, naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką
mechanicznie: 1 PU [II, Spotkanie Młodych], żeton złoty [10/19]
[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 1 | A: 1
L, Skr, MO, MA: 1
Atuty:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
A T U T Y:
I. Silny
II. Adrenalina
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
P O S I A D A N E:
kamienie szlachetne: 3 | pożyczka: 1
malachit, jaspis, agat
pożywienie: 12/4 mięsa | 8/4 owoców | 6/4 pożyczki
1/4 alpaki, 1/4 goblina, 4/4 kokatrysów, 3/4 dzika, 1/4 kobolda, 2/4 żbika | 1/4 suszonych śliwek, 2/4 orzechów laskowych, 2/4 kurek, 3/4 arbuzów
fabularnie: pergamin z piktogramami, naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką
mechanicznie: 1 PU [II, Spotkanie Młodych], żeton złoty [10/19]
[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 1 | A: 1
L, Skr, MO, MA: 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum