FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Światokrążca
2019-08-25, 11:07
Barbarzyński Pogrom
Autor Wiadomość
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: górski x pusty
Księżyce: 64
Rasa: samiec
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1671
Wysłany: 2020-11-22, 14:04   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


- tygrysie oko, akwamaryn, rubin, 2x nefryt, turkus (dla Szarego)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: górski x pusty
Księżyce: 64
Rasa: samiec
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1671
Wysłany: 2020-11-22, 14:47   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


- 2x cytryn (dla Durloth)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: górski x pusty
Księżyce: 64
Rasa: samiec
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1671
Wysłany: 2020-11-22, 20:49   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


- 4 PH
+ perła
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: górski x pusty
Księżyce: 64
Rasa: samiec
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1671
Wysłany: 2020-11-22, 21:06   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


- perła (do skarbca)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: górski x pusty
Księżyce: 64
Rasa: samiec
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1671
Wysłany: 2020-11-28, 14:20   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ kryształ Gwiazdy Śmierci
+ kryształ doświadczonego
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: górski x pusty
Księżyce: 64
Rasa: samiec
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1671
Wysłany: 2020-11-28, 14:26   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ PH
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-04, 10:50   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 3/4 mięsa
    + 1x Punkt Honoru
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-09, 10:59   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 2x Koral, onyks, jaspis
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-10, 20:59   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 4/4 mięsa
    + 1x Punkt Honoru
    + Szafir
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-11, 20:03   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 2/4 mięsa
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-15, 11:38   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 1x Punkt Honoru
    + 4/4 mięsa
    + Ametyst, szmaragd
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-15, 18:19   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    - Onyks [warsztat]
    - Szafir, szmaragd [skarbiec]
    - 4/4 mięsa [skarbiec]
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-15, 18:44   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    - Onyks, koral [dla Zwichrzonej Łuski]
    - Jaspis, ametyst [dla Kharragojra]
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-17, 18:48   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 1/4 mięsa
    + 2x Rubin, 2x koral
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 38
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2431
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-19, 15:32   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 2/4 owoców
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 10