- Onyks (sytość kompana)
+ chryzokol i 11/4 mięsa (od Sugestii Grzechu)
+ koral (od Spalonej Łuski
_________________
Atuty: Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )
Bonusy:
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)
-teczowy opal, tygrysie oko, perła, koral, chryzokol oraz 8/4 mięsa
_________________
Atuty: Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )
Bonusy:
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)
Atuty: Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )
Bonusy:
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)
Atuty: Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )
Bonusy:
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)
Atuty: Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )
Bonusy:
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)
- szafir,
+ możliwość posiadania 2 piskląt z partnerem spoza Wolnych Stad (dowolna kombinacja ras, dwa możliwe atrybuty do dziedziczenia),
+ możliwość wyjścia w góry (5 postów)
_________________
[KK] B Ó J K A - chmurnik S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 2 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
[KK] B A J K A - żywiołak powietrza [wieloryb] S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 3 | P: 2 | A: 1
L, Skr, MA, MO: 1
I. SILNY II. ADRENALINA
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
III. TWARDY JAK DIAMENT
-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
IV. MAGICZNY ŚPIEW
raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika
V. POJEMNE PŁUCA
raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu. -1 ST do obron przed smoczym oddechem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum