FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Administrator
2019-11-04, 20:48
Ostrzeżenie meteorologiczne
Autor Wiadomość
Sztorm Stulecia 
Łowca Ognia
Paladyn Pospólstwa



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 80
Płeć: Samica
Opiekun: Kaskada Kości
Mistrz: Iluzja Piękna
Partner: Nierozważny Duch
Wiek: 100
Dołączyła: 14 Lut 2019
Posty: 1408
Wysłany: 2019-07-02, 14:47   Ostrzeżenie meteorologiczne
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| M: 3| P: 3| A: 2
   U: B,L,W,M,MP,MA,MO,Śl,O: 1| Pł,Skr,Kż: 2| A: 3
   Atuty: Wytrwały, Adrenalina, Poszukiwacz, Furia niebios, Poświęcenie



Imiona :   Inurta   ►   Burzowa   ►  Sztorm Stulecia


Pierwotny koncept i rozwój postaci :
     Pierwszą inspiracją dla postaci było samo imię, podobnie jak jej Matki oraz rodzeństwa utrzymane w konwencji bogów Mezopotamii – Inurta, czasem także Ninurta, był babilońskim bogiem wojny, łowów, leczenia oraz rolnictwa! Z taką podstawą można było ukierunkować pisklę w absolutnie dowolną rangę. Jednak, tak jak religia Inurty z czasem skupia się na jego wojowniczych aspektach, tak też ja pchnęłam swoją postać ścieżką Wojownika Wody.
     We wczesnych założeniach religii Sumeryjskiej, bóg Ninurta znany był z wyzwalania ludzi od demonicznych opętań i roztaczaniu opieki przed potworami ponad rolnikami i ich trzodą. Według legend po zabiciu demona grasującego między Tygrysem i Eufratem, okiełznał rzeki brukując ich brzegi kamieniami, tym samym umożliwiając budowy pierwszych pól. Z czasem, gdy Mezopotamia rozrastała się militarnie, dołączono pod niego domeny wojny, nigdy jednak nie odcinając go od wczesnych połączeń z rolnictwem. Został „bogiem prostego ludu”, wojownikiem sprawiedliwego konfliktu. Wtedy kolejna z legend plasuje go jako boskiego czempiona w walce ze złodziejskim ptakiem Anzu. Gdy tereny przejęli Asyryjczycy, Inurta został bogiem wojny krwawej i bezlitosnej, często kojarzony z ich reżimem i tyranią.
     Budując na tym, młodziutka Inurta zawsze miała bardzo silne poczucie dobra i zła. Wyrastając na Burzową bywała czasem uszczypliwa czy sarkastyczna, jednak w poważnych sytuacjach kontrolę przejmował jej niezachwiany kompas moralny, bez wahania wskazując poprawny kierunek działania. Smoczyca jest dosyć prostym stworzeniem, kontynuując ideę patrona jako „bohatera ludu”. Zawsze staje w obronie najsłabszych i tych, nie mogących obronić się samemu. Szkoli się z zacięciem i ambicją, której wyjątkowo nie napędza pycha – zbiera siły i ćwiczy na Arenie, by móc obronić swoje Stado. Jemu jest wierna, prawie do granic romantycznie rozdmuchanej głupoty. W swoim czarno-białym podziale świata przypomina czasem Don Kichota, walczącego o ideę przeciwstawienia się niegodziwościom, nawet jeśli z góry będzie ona skazana na porażkę. W przeciwieństwie do niego jednak, kiedy życie zmusza ją do konfrontacji swoich wartości, jest skłonna dostosować swój światopogląd do brutalnych realiów, choć wielkim kosztem wewnętrznych rozterek.
     Małomówna, z przyjemnością słucha i analizuje. Rzadko zabiera głos, a gdy już mówi, stara się być lakoniczna do bólu. Nie lubi marnować czasu swojego ani rozmówcy na puste dywagacje, sama będąc smokiem czynów. Kiedy jednak postawi na linii swoje słowo, nie ma smoka bardziej godnego zaufania. Ostatecznie, gdy bezpośrednio zapytana, w końcu ma coś do powiedzenia, jest to zazwyczaj efekt wielu głębokich, wewnętrznych przemyśleń. Wtedy, w jednym krótkim zdaniu ma tendencja kryć się wiele warstw znaczeń, skrótów myślowych z których stosowania Sztorm nawet nie zdaje sobie sprawy. I tak pod na pozór przejrzystą na wskroś skorupą prostej awanturniczki chowa się nieco bardziej skomplikowana natura, pełna ukrytego piękna.
     Kiedy walczy wychodzi z niej zepchnięta głęboko, zwierzęca natura. Ta ostatnia odsłona boga Inurty, krwawego i bezlitosnego wojownika, kwitnie w Sztormie na Arenie. Smoczyca zapomina o świecie i liczy się tylko walka – w jej głowie rozbrzmiewa muzyka, równy rytm wybijany uderzeniami serca, a ciało porywa się do tańca kłów i szponów. Życie traci na realizmie, rany nie bolą tak mocno i liczy się tylko położyć przeciwnika, zanim on dosięgnie Ciebie... Zatracona w tym stanie najbliższemu przyjacielowi otworzyłaby żołądek i rozszarpała skrzydła, gdy adrenalina strzela do głowy, mącąc zmysły i otępiając rozsądek. Dla niej ten taniec działa jak najlepszy afrodyzjak, oszałamia ciało jak narkotyk, a każdy z kim wymieniła ciosy staje się w jakiś sposób bliższy.
     Według mitologii Inurta był nieustraszony i przerażający w swym gniewie, nie obawiał się stanąć naprzeciw żadnemu z bogów - ustępował pola tylko Ishtar. Imię to było pierwszym noszonym przez matkę Inurty, Kaskadę Kości, a ta mitologiczna relacja między ich babilońskimi patronami świetnie opisuje też dynamikę panującą między smoczycami. Dobrze też obrazuje prawie bezgraniczną odwagę Sztormu, nie bojącej się w obronie swoich wartości skoczyć w objęcia śmierci i szponami mierzyć w jej krtań.

Kształtowanie się wyglądu :
     Jako jajko Inurta nie była zbyt okazała. Natura chyba w ten sposób zlitowała się nad jej matką, która sama była drobniutką i wychudzoną morską. Z trudem wybijając się przez skorupkę na świat przyszło dosyć małe pisklę. Wtedy na jaw wyszła pierwsza z jej niedoskonałości – częściowy brak melaniny w skórze. Przez to jej łuski wyglądały jak zrobione z kryształu, po części przejrzyste i przypominające mleczne szkło. Zanim podrosła przez jaśniejszy pas na jej brzuchu można było zobaczyć zarysy organów, a w błękicie na szyi wyłowić ciemniejsze tętnice, pulsujące rytmicznie. W kolejnych miesiącach łuski stwardniały i na szczęście okazało się, że poza efektem wizualnym, funkcjonowały sprawnie w pierwotnej funkcji - ochrony i pancerza. Dalej jednak pozostawały lekko wpół-transparentne, przez całe jej życie. Barwiły się na całym ciele w odcieniu bladego morskiego błękitu, z pasem podbrzusza przechodzącym w jasny beż.
     Kiedy tylko osiągnęła wiek pięciu księżyców i łuski przestały pokazywać jej wewnętrzne życie, zaczął się dla Burzowej okres intensywnego wzrostu. Kolejne miesiące spędzała głównie w zbiornikach wodnych, rzekach, stawach i morzu, gdyż chłód i przyjemna nieważkość tych środowisk był jedyną ulgą w nieskończonych męczarniach kości i mięśni, rozciągających się ponad miarę. Nie trwało długo zanim nie przerosła matki, sióstr, brata oraz lwiej części rówieśników, ukazując drugą nietypowość - masywną budowę, potężną postawę i wzrost pozwalający obserwować świat z pewnego dystansu, niewątpliwe dziedzictwo górskich smoków. Dopiero interwencja Remedium Lodu w jej nastoletnim wieku i ziołowe napary medyka złagodziły objawy na tyle, by bez przeszkód mogła kontynuować treningi.
     Po przysadzistej olbrzymce nikt raczej nie spodziewałby się zwinności, a jednak! Burzowa rosnąc w zastraszającym tempie, jednocześnie ćwiczyła wrodzony refleks, szybkość reakcji i zręczność łap. Pomimo swojej zbitej budowy niedźwiedzia, poruszała się z gracją i finezją polującego kota. Jakby naigrając się z tej metafory łuski na jej barkach i karku poczęły się rozsuwać i ustępować wychodzącym ze skóry zalążkom piaskowej, lwiej grzywy. To kalectwo ostatecznie potwierdziło o mutacji smoczycy. Świadczyło o udziale trzeciej rasy w jej genotypie, smoków wężowych oraz stało się prawdziwym utrapieniem podczas gorących miesięcy.
     Wkraczając w dorosłość Sztorm wreszcie zaokrągliła się nieco w odpowiednich dla samicy miejscach. Dalej była przysadzista i potężnie zbudowana, teraz jednak rzadziej mylono ją z młodym samcem. Grzywa puściła się bujnie po karku i barkach, czupryną wystając z pomiędzy wielu par rogów okalających jej twarz. W pełnym splendorze sterczy jak szczotka, niemożliwa do okiełznania, a jednak cudownie miękka i puszysta. Bułanego koloru włosie pokrywa substancja podobna do tej zabezpieczającej pióra kaczek przed wilgocią. Dzięki temu futro nie ciąży jej w wodzie, a po wyjściu na brzeg jest prawie natychmiast suche.
     Jak można spodziewać się po mieszance górskiego, blade łuski stały się bardziej chropowate i szorstkie, chociaż nie straciły na przejrzystości. Nadały tylko smoczycy wygląd oszronionego lodowego pagórka. Róg zdobiący często nos każdego pisklęcia u niej miast wchłonąć się, wydłużył i stwardniał, zamieniając w groźne narzędzie do walki. Skrzydła pozostały dosyć mizerne, jednak ani morskie, ani wężowe, ani nawet górskie nie należały do las lotnych. Za to na zgięciu łokci owych skrzydeł pojawiło się po parze chwytnych szponów. Obraz dorosłej wojowniczki wieńczyło skostnienie na końcu ogona, płaska "strzałka" o ostrych brzegach.
     Niewątpliwie rozpoznawalną cechą smoczycy jest jej głos - dudniący i niski, tubalny baryton, który niesie się echem niezależnie od przestrzeni, w której znajduje się jego właścicielka. Zarówno on, jak i masywna sylwetka, łatwa do pomylenia z samcem, czy generalnie mało "kobiece" obycie, jakie Sztorm reprezentuje jest ostatnim ukłonem w stronę babilońskiego boga i dawcy imienia. Inurta, niezależnie od źródeł religijnych przekazów, zawsze był prezentowany jako mężczyzna i jego kult od początku nosi silnie męskie piętno.


Rodzina

Rodzice : Kaskada Kości*, Dar Tdary
Rodzeństwo : Pchła Szachrajka*, Niewyjaśniona Osobliwość*, Kojąca Głębia, Amnezja*,
Szarpiący Obłoki*, Sól*, Ninkasi*, Niezmącona Toń
, Godny Uczynek
Potomstwo : Przesilenie Północne (a)


Istotne wydarzenia :
    poznanie Mentiroso, czyli jak przeprowadzić lobotomię w dwóch prostych krokach!
    Spotkanie Młodych, gdzie Inurta poznała inne Stada
    awans na adepta, podwójna ceremonia z Karminowym
    rozmowa z Remedium Lodu, płód harpii, opowieści o bracie, przemyślenia o Matce
    wspólne szkolenie na wojowników, pierwsza wygrana z Karminowym
    pierwszy patrol na granicy z Ziemią, ziemniaczane bulwy pełne emocji
    wojna w Ogniu, błyskawiczny nokaut i obserwacja walki z ławki rezerwowych
    naznaczenie kelpie, rannego źrebięcia zagubionego w jej grocie
    ujarzmienie trojaczków oraz zagonienie ich do sprzątania Obozu
    ceremonia na wojownika, zakończona walką i zwycięstwem z Dymiącym
    poznanie Nepharara, skok wiary i ręczenie kończynami za nieznajomych
    trening z Tonącym, walka o rangę i pierwsza przegrana
    rozmowa z Dymiącym, otwarcie serca, poczucie bliskości
    udział w rozbiorze Cienia, okazja pierwszy raz zobaczyć ojca
    nauka Obrony z Dyskretnym Sztychem, która wymknęła się z pod kontroli
    drugi pojedynek ze Zgliszczami, pobudzenie i otwarcie się na intymność w walce
    spotkanie Daru sam na sam, pierwsza prawdziwa rozmowa z ojcem i rozczarowanie
    wyznanie miłości i prawdy Dymiących Zgliszcz
    ostatnia walka z Dymiącym, pożegnanie
    wyzwanie Kaskady Kości

Prowadzone nauki po zdobyciu rangi wojownika
Prowadzone nauki przed zdobyciem rangi wojownika
Wygrane walki : Iluzja Piękna, Nakrapiana Gwiazdami, Dymiące Zgliszcza x2, Senny Sęp, Ymra, Goblin, Śpiew Szkarłatu, Mocarny Kolec
Przegrane walki : Tonący Kolec, Nierozważny Duch, Dymiące Zgliszcza, Kaskada Kości, Spękany Kamień, Apogeum Konfliktu
Remisy : Łapczywa Łuska, Duch Lamparta
Zwycięstwa bez otrzymania rany : Iluzja Piękna, Senny Sęp, Ymra

Krytyczne rany zadane : Duch Lamparta

Arena Viliara - poziom II

Całkowite PH zdobyte : 16

Kompan - Awantura, kelpie, klacz
    Kara klacz o ciemnych ślepiach. Sierść pod słońce mieni się czasem odcieniami fioletu, niczym pancerz żuka lub rybie łuski. Grzywa i ogon w większości jest prawie całkiem czarna, gdzieniegdzie przeplatają się pojedyncze pasemka rdzawo-krwawego koloru. Na czole brakuje rogu, dumy każdej kelpie. Za to ukryty pod grzywką jest krótki pniak, ślad gdzie całkiem nisko u podstawy róg został odłamany. Zależnie od humoru i nastroju, porusza się na kopytach lub zamienia przednie łapy w szpony. Wszystkie cztery obrosną pazurami tylko gdy jest zagrożona lub w nastroju do psot.


Zabite drapieżniki : Hydra

Misje : Spotkanie Młodych, Ostatnie Starcie z Mrokiem


  Żetony :


    Lista pięciu wcieleń jednej smoczej duszy.

    Pierwszy był Sekret Pustyni, zalążek tajemnicy zrodzonej pośród piasków.
    Drugi był Anioł Zapomnienia, a skaza jej krwi szybko doprowadziła do Apokalipsy.
    Trzecia nadeszła Zimna Furia, zakazany owoc romansu bezsilności z niewinnością.
    Czwartym wybuchnął Nieśmiertelny Ogień, żar gorliwej wiary, płomień fanatyzmu.
    Piątą niech zostanie Sztorm Stulecia, gniewny majestat spienionego oceanu.


Galeria Przygód Sztormu by Przebłysk Wspomnień

Sztorm Wędkarz


Sztorm i efekt ciągłego kontrowania


Sztorm i mechaniczna łapa oraz ogon-skarpeta


Sztorm i używanie Run Obrony


Sztorm i nauka Leczenia


Sztorm i grzywa +10 do Mediacji


Sztorm, Puszek, Uzi, Grabka i Nubes, czyli Starocie Stada


Sztorm i atak adrenaliny przy pikowaniu


Sztorm i Szyderca na herbatce


Extra - emotka Sztorm z Discorda Ognia

_________________

..............

.............• POSZUKIWACZ » +1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 26.11)..................................
......................• FURIA NIEBIOS » raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika.

• ADRENALINA »
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.


• POŚWIĘCENIE »
raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.

Błysk Przyszłości » ostatnie użycie 07.11.20
Sztorm Stulecia od Przebłysk
............................................................................................................... Inurta x Burzowa x Sztorm
........................................................................................................... Sztorm od Fena x Sztorm od Echo......
.......................................................................................................metalowa proteza, lewa łapa Sztormu
......

Kalectwo wrodzone: czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i

..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych.
Mechaniczne protezy: pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................
prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
Ostatnio zmieniony przez Sztorm Stulecia 2020-11-13, 11:11, w całości zmieniany 62 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12