IMIĘ:Takhara » Odrodzona Łuska » Kwiat Kurhanu STADO:Wody RANGA:Pisklę » Kleryk » Uzdrowiciel WIEK:1 RASA:Drzewny PŁEĆ:Samica NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
Łuski
Skrzydła
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Srebrny
Dominujący kolor smoka: Ciemnozielony
Znaki szczególne smoka: Srebrny pas łusek od nosa po koniec ogona
Zieje kwasem WYGLĄD:Takhara to bardzo drobniutkie, smukłe pisklę o podręcznikowych proporcjach smoka drzewnego. Pokryta jest małymi łuskami w kształcie rombów, odstającymi wyraźnie od skóry ale poukładanymi gęsto przy sobie by nie pozostawić nawet skrawka ciała bez ochrony. Większość jej łusek jest ciemnozielona, miejscami niemalże czarna. Odcienie tej soczystej zieleni przywodzą na myśl w pełni dojrzałe liście, tuż przed przejściem w jesienne barwy. Wyjątkiem jest srebrny pas łusek ciągnący się od miękkiego nosa Takhary aż po koniuszek jej długiego, cienkiego ogona. Wzdłuż tego pasa wyrastają z jej ciała haczykowate kolce przypominające rekinie płetwy grzbietowe. Oświetlone promieniami Złotej Twarzy żebra smoczycy są wyraźnie widoczne, nieco odstające. Łabędzia szyja uwieńczona jest pociągłym, wąskim łbem, z którego szczytu wyrasta zaczątek pary rogów kształtem przypominający rozwidlone, złamane gałęzie o zaostrzonych końcach. Duże, srebrne ślepia pisklęcia patrzą na świat z ufnością i zachwytem. Zręczne, chwytne łapy smoczycy zakończone są szeregiem długich, srebrnych szponów. Skrzydła Takhary o charakterystycznej dla smoka drzewnego budowie posiadają dwa palce ułatwiające młódce wspinanie się po drzewach. CHARAKTER:Dopiero kolejne księżyce pokażą jak rozwinie się Takhara, ale rozpoczęła swoje życie jako wyjątkowo ufne i rozkoszne pisklę. Ciekawe świata, skore do nauki stworzenie przekonane, że świat jest piękny. Zachęca do zabawy każdą napotkaną istotę, pragnąc zaprzyjaźnić się ze wszystkim co się rusza – i nie tylko. HISTORIA:Porzucone jajo z którego się wykluje znalazł przypadkiem Przywódca Wody – Popioły Jutra.
Runy: -
Eliksiry: 2x eliksir zwiększający Moc
Inne bonusy: Szaliczek firmy "Chochlik Miłości" , Skarpetki na wszystkie cztery łapy firmy Chochlik Miłości (Jednorazowo chronią kończyne przed lodowym oddechem);
Fabularne: miedziana moneta; napar z lipy i miodu; czaszka hipopotama, czaszka krokodyla; sakiewka z monetami (4 brązowe, 3 srebrne, 1 złota), statek w butelce
Zioła:: 10x porcja koniaku
+ Zręczność II (bonus stadny)
+ Aparycja III (pisklę)
Stara Dusza
_________________
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
#bd2121| #7d5c5c
art by tohrovin
Ostatnio zmieniony przez Dymiące Zgliszcza 2019-09-18, 18:42, w całości zmieniany 1 raz
+ 2x rana lekka [przetrącony ogon, stan zapalny, ból], [krwawe rany po usunięciu wrośniętej w ogon obręczy, infekcja, stan zapalny]; 1x rana średnia [złamanie wenętrzne promieniowej kości przedniej łapy, ból, wewnętrzne krwawienie]
+ czarny kaszel, zapalenie nerwu poprzecznego ogona
+ Kalectwo: wycięte błony skrzydeł - pernanetny brak możliwości lotu
+ Rehabilitacja I - wycieńczenie organizmu - +4 do testów na Wytrzymałość oraz brak możliwości biegu/pływania do 07.12
+ Rehabilitacja II - szpony ucięte krótko przy palcach - brak możliwości ataku szponami do 28.12
_________________
[KK] B Ó J K A - chmurnik S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 2 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
[KK] B A J K A - żywiołak powietrza [wieloryb] S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 3 | P: 2 | A: 1
L, Skr, MA, MO: 1
I. SILNY II. ADRENALINA
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
III. TWARDY JAK DIAMENT
-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
IV. MAGICZNY ŚPIEW
raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika
V. POJEMNE PŁUCA
raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu. -1 ST do obron przed smoczym oddechem
+ Wiedza I, Bieg I, Pływanie I, Lot I, Skradanie I, Mediacja I, Atak I, Obrona I, Magia Precyzyjna I, Magia Ataku I, Magia Obrony I, Kamuflaż I, Śledzenie I [Stara Dusza]
_________________
[KK] B Ó J K A - chmurnik S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 2 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
[KK] B A J K A - żywiołak powietrza [wieloryb] S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 3 | P: 2 | A: 1
L, Skr, MA, MO: 1
I. SILNY II. ADRENALINA
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
III. TWARDY JAK DIAMENT
-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
IV. MAGICZNY ŚPIEW
raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika
V. POJEMNE PŁUCA
raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu. -1 ST do obron przed smoczym oddechem
_________________ “The water hears and understands. The ice does not forgive.”
ATUTY:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Następne użycie: 11.05
Mistyk - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Następne użycie: - -
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu.
Następne użycie: - -
Atuty: Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )
Bonusy:
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum