FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Administrator
2019-07-24, 20:30
Ciemna Grota
Autor Wiadomość
Ateral
Bóg



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 301
Wysłany: 2014-02-14, 14:53   Ciemna Grota

    Bogowie nie potrzebowali odpoczynku ni snu, tym samym nie potrzebowali grót czy legowisk. Ale wiedzieli jednocześnie, że niektóre smoki mogły czuć się pokrzepione świadomością, iż istnieje jedno miejsce, w którym prawdopodobnie boga mogli spotkać. I tak smoki Wolnych Stad mogły przybywać do tej groty, skrytej w ciemnościach u wejścia do Świątyni, aby zamienić kilka słów z młodym Panem Śmierci, następcą Tarrama.
    Ale biada tym, którzy przybywali tu z niehonorowymi zamiarami czy nieczystymi sercami. Bóg Śmierci nie będzie miał dla nich litości i może im okazać pełnię mrocznej chwały swej zimnej i samotnej domeny.
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4079
Wysłany: 2014-02-14, 20:52   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Do owej groty przybył niespiesznie czerwonołuski Wojownik, który najwidoczniej szukał Śmierci - w dosłownym znaczeniu, jakkolwiek by ono nie brzmiało. Chodziło w końcu o uosobioną Śmierć, czy raczej jej Pana. Jad przekroczył próg jaskini, wchodząc głębiej i pozwalając złotym ślepiom przywyknąć do mroku. Był ciekawy, czy Ateral będzie miał wielu gości. Zapewne tak, większość była albo lizusami wchodzącymi bogom w... No, wiadomo gdzie, albo tez fanatykami religijnymi. oczywiście część w ogóle w bogów nie wierzyła, więc może przychodziliby tu po dowody na istnienie bogów?
- Ateralu? - Zapytał głośno swoim gładkim głosem o aksamitnym brzmieniu. Nie wołał, nie prosił. po prostu mówił wystarczająco głośno, by bóg mógł go usłyszeć. Chociaż zapewne usłyszałby go nawet gdyby Jad szeptał lub pytał w myślach. Ateral z pewnością wiedział, ze ognisty się do niego wybierał.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Ateral
Bóg



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 301
Wysłany: 2014-02-15, 13:23   

    Szare cielsko Aterala wysunęło się z mroku legowiska na tyłach w niewielką plamę światła padającego przez dziurę pomiędzy kamieniami budującymi strop. Oczywiście, wszystko w grocie momentalnie pokrył szron, ale Jad Duszy pewnie już się przyzwyczaił do tego efektu obecności boga.
    - Jadzie Duszy - powiedział cicho Ateral głosem wypranym z emocji - Czekałem na ciebie, młody wojowniku.
    Bóg usiadł tak, jak to robiły smoki: w wygodnej pozycji w której każdy mógł tkwić bez ruchu cały dzień jeśli zaszłaby taka potrzeba. Przednie łapy otulił smukłym ogonem, chociaż gest ten zwykle towarzyszył potrzebie ogrzania kończyn przez śmiertelników, to po co pojawił się u Pana Śmierci - nie sposób było stwierdzić.
_________________
Remember him! I have seen you murmur that you fear his madness but all the while you forget that every breath you breathe, every step you take, comes at his forbearance.
Robert Jordan, Wheel of Time.
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4079
Wysłany: 2014-02-15, 13:49   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Złote ślepia patrzyły na Boga Śmierci bez strachu.
- Już nie taki młody, Ateralu - zauważył z rozbawieniem. W końcu był po trzydziestce, dawniej smoki w tym wieku jawiły mu się jako starcy. A teraz? Cóż, w zasadzie nie czuł żadnej różnicy. Poza tym, że wtedy był niewyszkolonym podlotkiem, a teraz Wojownikiem, który mógłby sprać takiego podlotka. Ale to szczegóły, Jad wbrew pozorom uważał brutalne zachowania za raczej prymitywne - o wiele zabawniej było wpływać na psychikę "przeciwnika".
- Dlaczego pytałeś wtedy, co sądzę o wojnie? - Zapytał, samemu siadając naprzeciwko boga. On również otulił łapy ogonem, zaś grzbiet przykrył skrzydłami, dzięki czemu nie czuł tak chłodu. nie żeby jakoś szczególnie mu przeszkadzał, przynajmniej na razie.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Ateral
Bóg



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 301
Wysłany: 2014-02-16, 12:13   

    Bóg, posiadający wspomnienia wielu smoczych pokoleń, jedynie popatrzył na Jad Duszy, kiedy ten młody smok stwierdzał, że nie jest już taki młody. Zważywszy na okoliczności, było to zabawne zdanie.
    Ale potem wojownik zadał ciekawsze pytanie.
    - Dlaczego... Bo chcieliśmy poznać twą opinię, wypowiadaną po przemyśleniu i na głos. Nasze spojrzenie może się znacząco różnić od spojrzenia smoka, którego bezpośrednio dotyczą te walki i który później będzie musiał też stawić czoła konsekwencjom z nich wynikającym.
    Głos Aterala był spokojny, ale bez żadnych emocji. Wiedział, że część smoczych umysłów jest rozdarta tą wojną, część nie wie co o niej myśleć, opinie części są pełne konfliktu. Czasami trudno było odczytać umysły śmiertelników.
_________________
Remember him! I have seen you murmur that you fear his madness but all the while you forget that every breath you breathe, every step you take, comes at his forbearance.
Robert Jordan, Wheel of Time.
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4079
Wysłany: 2014-02-16, 12:58   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Opinię? W takim razie bogowie chyba szukali w złym miejscu. jego pogląd na wiele spraw związanych ze smoczym życiem bywał bardzo różny od opinii społecznej. Co innego uważał za ciekawe i zabawne, co innego za nudne niż większość smoków. A w zasadzie wszystkie, z którymi do tej pory się spotkał.
- I jak wypadła moja opinia na tle innych? - Zapytał z nuta rozbawienia w łosie. powstrzymał się od pytania, jaka była osobista opinia Aterala na ten temat. przynajmniej na razie. W końcu za pytanie zbyt mocno mu się nie oberwie - pytać zawsze można, gorzej było z uzyskiwaniem odpowiedzi. Co prawda nie wiedział, czy wizyta Aterala u niego rzeczywiście spowodowana była tylko i wyłącznie chęcią poznania jego opinii na temat wojny.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Kojący Zew 
Gracz



Stado: Wody
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 54
Płeć: Samica
Dołączyła: 12 Sty 2014
Posty: 79
Wysłany: 2014-02-16, 17:07   
   A: S: 2| W: 1| Z: 5| I: 1| P: 3| A: 1
   U: S,M,MP,O,W: 2| Kż,L,B,MA,MO,Pł,A: 3| Śl: 4| Skr: 5
   Atuty: Ostre zmysły (węch); Pamięć przodka; Tropiciel; Wybraniec Bogów


W grocie, w której panował Ateral zjawiła się i białołuska Wodna. Gdy wyczuła Jad, no cóż, nie zawahała się. Jednak zdziwiło ją to, że Dusza się tu znalazł. Ale widać on także miał swój powód. Weszli wraz ze Szponem do groty, ale zatrzymali się tuż za wejściem. Zew skinęła szarołuskiemu łbem, Jad obdarzając krótkim, badawczym spojrzeniem. - Witaj Ateralu. Gdy skończycie, chciałabym prosić o chwilę rozmowy. - powiedziała i usiadła na ziemi owijając łapy ogonem. Szpon przycupnął obok niej, obserwując Wojownika uważnie. Nigdy go nie lubił.
_________________
Karta Szpona
    Szpon - puma
    Atrybuty: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 0| P: 3| A: 1
    Umiejętności: A: 3| O: 1| Skr: 3| Śl: 1| Kż: 1

Atuty:
~ ostre zmysły, węch - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle mają dodatkową kość.
~ pamięć przodka - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST podczas walki z nimi.
~ tropiciel - Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa oraz ma -1 ST przy testach dla kompana. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Thahara - 26.01.
~ wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule) - 09.12.

Posiadane:
~ pożywienie: 39/4 mięsa, 3/4 owoców
~ kamienie: jaspis
~ inne:
PZ: 12 / 52

Nie odpisałam? Daj znać na PW :)
 
 
Ateral
Bóg



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 301
Wysłany: 2014-02-16, 18:06   

    - Mało kto pamięta o moim bracie, Viliarze, młody smoku - odpowiedział mu bardzo krótko Ateral.
    Po czym zamilkł, wpatrując się w wejście i najwyraźniej czegoś oczekując. Rzeczywiście, po chwili czyjeś pazury zaskrobały na zmrożonym kamieniu i do środka wkroczyła łowczyni Wody.
    - Jestem pewien, że Jad Duszy nie będzie miał przeciwko chwili przerwy, Kojący Zewie - rzekł cicho Ateral. - Zwłaszcza gdyby wiedział, z czym tutaj przybywasz.
    Czarne ślepia oceniały Kojący Zew bez cienia litości czy współczucia. Czy to było dla tej smoczycy korzystne czy nie... To wiedział tylko Ateral. A ona mogła jedynie podejrzewać.
Ostatnio zmieniony przez Ateral 2014-02-16, 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4079
Wysłany: 2014-02-16, 20:17   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Przytaknął łbem, słysząc słowa Aterala o Viliarze.
- A w sumie niezasłużenie. Wojna jest częścią smoczej natury, a w Ogniu ma on zapewne więcej... Wyznawców niż w innych stadach - odpowiedział bogu Śmierci z rozbawieniem, chociaż przy słowie "wyznawców" można było wyczuć w jego głosie wahanie. To nie było odpowiednie określenie dla smoków, którzy obrali sobie samowolnie Viliara jako swojego patrona - czy sam Viliar o tym wiedział, czy tez nie.
Gdy Łowczyni weszła obrzucił ją zirytowanym wzrokiem. i tylko zirytowanym. Dlaczego zawsze, gdy zaczyna dwoje pogaduszki ze Śmiercią ktoś musi mu przeszkadzać? Czy naprawdę tak trudno było usadzić swój zad z daleka i łaskawie zaczekać.
- Szczerze mówiąc te przerwy zaczynają się robić irytujące - stwierdził z cynicznym uśmiechem, wstając i siadając bardziej z boku. Nie wydawał się zainteresowany sprawa, dla której Kojąca tu przyszła. Zgodnie z rozkazem powinien ja teraz zaatakować, zabić lub tez przetransportować na tereny ognia. Tylko po co? Nie chciało mu się i nie wydawało mu się to ciekawe. Widać te wieczne przerwy w interesującej rozmowie sprawiały, ze był coraz bardziej znudzony.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Kojący Zew 
Gracz



Stado: Wody
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 54
Płeć: Samica
Dołączyła: 12 Sty 2014
Posty: 79
Wysłany: 2014-02-17, 13:35   
   A: S: 2| W: 1| Z: 5| I: 1| P: 3| A: 1
   U: S,M,MP,O,W: 2| Kż,L,B,MA,MO,Pł,A: 3| Śl: 4| Skr: 5
   Atuty: Ostre zmysły (węch); Pamięć przodka; Tropiciel; Wybraniec Bogów


Podniosła się, gdy Jad ustąpił jej miejsce i zbliżyła się do Aterala. Szpon podążył za nią. Oboje usiedli na ziemi, puma po prawej stronie Łowczyni, odrobinę za nią. - Zapewne wiesz dlaczego do ciebie przyszłam. - powiedziała, unosząc lekko łeb i spoglądając w ślepia bogu. Najnowszemu z panteonu bóstw wolnych stad. - Mam nadzieję, że spełnisz moją prośbę. Jednak nie chciałabym, aby moja decyzja oznaczała śmierć innych. Dlatego proszę cię, Ateralu, o zdjęcie więzi łączącej mnie z moim kompanem. Dzięki temu on będzie mógł żyć dalej. Wiele razy mnie uratował. Czas, abym to ja uratowała jego. - skłoniła się bogu, nie zwracając uwagi na Jad. Czy na cokolwiek. Szpon siedział cicho, wyraźnie tym zaskoczony. Pomimo łączącej więzi Zew ukrywała swoje zamiary przed kompanem. Nie zgodziłby się.
_________________
Karta Szpona
    Szpon - puma
    Atrybuty: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 0| P: 3| A: 1
    Umiejętności: A: 3| O: 1| Skr: 3| Śl: 1| Kż: 1

Atuty:
~ ostre zmysły, węch - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle mają dodatkową kość.
~ pamięć przodka - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST podczas walki z nimi.
~ tropiciel - Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa oraz ma -1 ST przy testach dla kompana. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Thahara - 26.01.
~ wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule) - 09.12.

Posiadane:
~ pożywienie: 39/4 mięsa, 3/4 owoców
~ kamienie: jaspis
~ inne:
PZ: 12 / 52

Nie odpisałam? Daj znać na PW :)
 
 
Ateral
Bóg



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 301
Wysłany: 2014-02-20, 10:45   

    Ateral skinął łbem Jadowi Duszy. Viliar wiedział i, niestety, bawiło go to. Wiele smoków decydowało się go obierać na swego patrona nie wiedząc, że było to obosieczne ostrze. Przecież Viliar był panem niesprawiedliwej wojny. Równie łatwo, jak zapewnić przewagę, mógł ją odebrać.
    Ale potem Bóg Śmierci popatrzył na Kojący Zew z powagą, ale bez litości. Także bez nieuzasadnionego okrucieństwa. Kojący Zew troszczyła się o swojego kompana. Być może nawet lepiej niż o smoki. Ale swoją nagrodę - lub karę - odbierze później, kiedy przejdzie do Domeny Śmierci.
    Tymczasem podszedł do niej i położył lodowatą łapę na jej łbie. Kontakt fizyczny nie był potrzebny do tego o co go prosiła, ale Ateral wiedział, że na tę krótką chwilę Kojący Zew będzie potrzebowała wsparcia. Nawet jeśli zimny dotyk boga Śmierci był jedynie jego namiastką.
    Coś się złamało w więzi łączącej Wodną z kompanem, i Szpon, spanikowany i nie wiedząc co się dzieje, zawrócił się i uciekł. Później pewnie będzie się zastanawiał czemu uciekł od smoczycy, która zapewniła mu grotę i wyżywienie na wiele księżyców. Ale pierwsza chwila to był instynkt w akcji. To zawsze był instynkt.
    Tymczasem w grocie, za Ateralem, pojawiła się szara smuga w powietrzu. Powiększała się, osiągając wysokość dorosłego smoka i wtedy zaczęła się poszerzać. Znieruchomiała dopiero kiedy osiągnęła szerokośc jednego rozłożonego skrzydła. A z jej środka powiał wiatr mroźniejszy niż ten kiedykolwiek obecny na ziemiach śmiertelników. Zapach też był dziwny - Jad Duszy mógł mieć przez chwilę wrażenie, że zapachniało morską solą.
    - Tylko ty możesz przejść przez tę bramę. Pamiętaj, że nie ma odwrotu - powiedział spokojnie Ateral, zdejmując łapę z czoła Kojącego Zewu i przesuwając się o dwa kroki w prawo, dając jej wolną ścieżkę aż do szarego portalu rzucającego mglisty, szarawy blask w Ciemnej Grocie.
_________________
Remember him! I have seen you murmur that you fear his madness but all the while you forget that every breath you breathe, every step you take, comes at his forbearance.
Robert Jordan, Wheel of Time.
 
 
Kojący Zew 
Gracz



Stado: Wody
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 54
Płeć: Samica
Dołączyła: 12 Sty 2014
Posty: 79
Wysłany: 2014-02-20, 10:54   
   A: S: 2| W: 1| Z: 5| I: 1| P: 3| A: 1
   U: S,M,MP,O,W: 2| Kż,L,B,MA,MO,Pł,A: 3| Śl: 4| Skr: 5
   Atuty: Ostre zmysły (węch); Pamięć przodka; Tropiciel; Wybraniec Bogów


Odetchnęła głęboko, nim Ateral do niej podszedł. A gdy zdjął więź w miejscu, gdzie miała serce ziała pustka. Szpon był jedynym, który utrzymywał ją przy zdrowych zmysłach. Jedynym, który pozwalał jej walczyć o kolejny wschód Złotej Twarzy. Gdy go zabrakło, zabrakło i jej. Skinęła łbem bogowi, jakoby w podzięce. Nim ruszyła ku bramie, odwróciła łeb, patrząc na Jad Duszy. Uniosła kąciki pyska w delikatnym, acz smutnym uśmiechu. - Zawsze taki byłeś. Wiem, że nie mam prawa cię o nic prosić, ale dbaj proszę o moją córkę, Życiodajną Truciznę. - powiedziała, po czym odwróciła łeb, patrząc na przejście. Podniosła się, ruszając. Nie ma odwrotu. Skinęła jeszcze raz Ateralowi łbem i z zamkniętymi ślepiami przeszła przez bramę, którą dla niej stworzył. A później już jej nie było w świecie żywych. I nigdy nie będzie.
_________________
Karta Szpona
    Szpon - puma
    Atrybuty: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 0| P: 3| A: 1
    Umiejętności: A: 3| O: 1| Skr: 3| Śl: 1| Kż: 1

Atuty:
~ ostre zmysły, węch - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle mają dodatkową kość.
~ pamięć przodka - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST podczas walki z nimi.
~ tropiciel - Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa oraz ma -1 ST przy testach dla kompana. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Thahara - 26.01.
~ wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule) - 09.12.

Posiadane:
~ pożywienie: 39/4 mięsa, 3/4 owoców
~ kamienie: jaspis
~ inne:
PZ: 12 / 52

Nie odpisałam? Daj znać na PW :)
 
 
Ateral
Bóg



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 301
Wysłany: 2014-02-20, 11:44   

    A po drugiej stronie portalu na twarde kamienie legowiska padło martwe ciało Kojącego Zewu. Dusza smoczycy opuściła świat śmiertelników, by nigdy już nie powrócić. A na pysku ciała zastygł delikatny, pełen spokoju uśmiech. Być może Kojący Zew znalazła ukojenie w Śmierci.
    Ciało zniknęło raptownie w krótkim impulsie magii. A czarne ślepia Aterala ponownie spoczęły na Jadzie Duszy, jakby czekając na kontynuację rozmowy. Zupełnie, jakby nic nie zaszło.
_________________
Remember him! I have seen you murmur that you fear his madness but all the while you forget that every breath you breathe, every step you take, comes at his forbearance.
Robert Jordan, Wheel of Time.
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4079
Wysłany: 2014-02-20, 11:46   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Jadowi wcale bynajmniej nie przeszkadzało to, iż Viliara bawiło to, że ktoś obrał go samozwańczo za swojego patrona - nawet gdyby o tym wiedział. Sam smok był w końcu kimś, kto niemal wszystko uważał za jeden wielki żart. Kpił ze wszystkiego i wszystkich - bo tak było zabawniej i ciekawiej. Jednak prośba Kojącej dotycząca kompana zaskoczyła go. podobnie jak później odejście smoczycy - dołowanie odejście.
- Nieśmiertelna nie będzie zachwycona - stwierdził z rozbawieniem, węsząc w powietrzu i z zaciekawieniem spoglądając w miejsce, w którym zniknęła Łowczyni Wody. podszedł kilka kroków, ale tylko do miejsca, w którym wcześniej siedział. - Sama chciałaby skończyć żywot Kojącej - wykrzywił pysk w cynicznym uśmiechu, spoglądając na Aterala.
- Czym sobie zasłużyła na tak łagodna śmierć? - Zapytał, a w jego złotych ślepiach pojawiły się drwiące ogniki. To co, teraz każdy, kto poprosi Aterala o śmierć będzie mógł sobie ot tak odejść z tego świata? Spokojnie, bez strachu i bólu? A co z tymi, którzy zginą w czasie walki w obronie stada? Tymi, którzy umrą z głodu lub w wyniku choroby? Gdzie tu była tak zwana sprawiedliwość? Poprosiła i ma. A reszta? ma cierpieć w agonii?
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Ateral
Bóg



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 301
Wysłany: 2014-02-28, 19:05   

    Zimne, czarne ślepia zmrużyły się, obserwując Jad Duszy. Aterala rozbawiły te uwagi i te myśli, ale jego zewnętrzna powłoka nie dała po sobie nic poznać. Siedział nieruchomo jak skała, wpatrując się w wojownika Ognia.
    - W życiu dzieje się wiele rzeczy, które nie zawsze wydają się zrozumiałe na pierwszy rzut oka - mruknął pod nosem. - Obawiam się, iż twoja aprobata nie była w tym wypadku niezbędna - dodał nieco głośniej, patrząc na Jad Duszy. - Każdy, kto o to poprosi, otrzyma taką śmierć jak ona. Życzysz sobie zakwestionować moje prawo?
_________________
Remember him! I have seen you murmur that you fear his madness but all the while you forget that every breath you breathe, every step you take, comes at his forbearance.
Robert Jordan, Wheel of Time.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12