FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Rój Nocy
Autor Wiadomość
Rój Nocy
Czarodziej Plagi



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 28
Płeć: Samiec
Opiekun: Chochliczek
Wiek: 23
Dołączył: 23 Lis 2019
Posty: 389
Wysłany: 2019-11-25, 13:00   Rój Nocy
   A: S: 1| W: 2| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 1
   U: W,B,P,L,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż,M: 1 | MP: 2
   Atuty: Ostry węch; Szczęściarz;


Imię: Luthien -> Kolczasty Kolec -> Rój Nocy

Stado: Plaga

Ranga: Pisklę -> Kleryk -> Uzdrowiciel -> Czarodziej

Wiek (w księżycach): 3

Rasa: Powietrzny/Pustynny

Płeć: Samiec

Najważniejsze cechy wyglądu:
-Łuski
-Dwie pary skrzydeł
-Skrzydła błoniaste
-Dwie pary łap
-Kolor oczu: Złoty
Dominujący kolor smoka: Ciemnogranatowy
Znaki szczególne smoka (max 15 słów): Dwie pary skrzydeł, osadzone jedna za drugą, pierwsza na wysokości barków, druga nieco mniejsza tuż za nimi
Zieje ogniem

Wygląd: Luthien jest smokiem całkiem pokaźnych rozmiarów, wielkości przeciętnego pustynnego. Na jego długiej szyi osadzony jest długi łeb z pyszczkiem, w którym kryje się szereg cienkich, długich zębisk. Z tego łba świat spogląda para ślepi o złotej tęczówce i pionowej źrenicy. Od karku aż po koniec ogona ciągnie się kreza rozpięta na ostro zakończonych kościanych kolcach. Smok posiada dwie pary skrzydeł osadzone jedna za drugą, pierwsza para znajduje się na wysokości barków, druga, mniejsza tuż za nią. Smok jest chudy, jednak pod łuskami i skórą rysują się zwarte mięśnie. Prawie cały jest ciemnogranatowy, wręcz atramentowy. Wyjątki to błona krezy idącej wzdłuż linii kręgosłupa i błona skrzydeł które są jasnozielone. Łeb ozdabia mu średniej wielkości, zakrzywiona lekko do tyłu para rogów. Jako ciekawostkę można dodać, że Luthien posiada bardzo długi, cienki język.

Charakter: Całkiem energiczne pisklę, którego charakter dopiero się rozwija, jednak już teraz można poznać kilka cech które go kształtują. Przede wszystkim jest piekielnie szczery, co w połączeniu z brakiem wyczucia sprawia, że rozmowa może szybko zejść na bardzo interesujące tory. Ten brak wyczucia zdaje się czerpać źródło z ogólnego braku poczucia konwenansów rządzących społeczeństwem, a więc też rozmową. Nie znaczy to jednak, że nie potrafi się zdenerwować, oburzyć czy obrazić, co z pewnością wyraźnie po sobie pokaże.

Historia: Syn Szeptuchy Roju i Nocnego Tropiciela, jeszcze jako jajo przekazany Chochlikowi Miłości pod opiekę.

    PL: 12


    ATUTY
    - Ostry węch;
    - Szczęściarz;
    - [grupa trzecia];
    - [grupa czwarta];
    - [grupa czwarta v2];


    ATRYBUTY
    Siła: 1
    Wytrzymałość: 2
    Zręczność: 3

    Moc: 5
    Percepcja: 2

    Aparycja: 1


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 1
    Obrona 1
    Atak 1

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna
    1
    > atak 1
    > precyzyjna 2
    Kamuflaż 1
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Mediacja 1


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: 1/4 mięsa; 1/4 owoców
      Kamienie: agat, rubin, topaz
      Kryształy: -

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: -

      Fabularne: 1x beczka wina (Słodkie), 1x Butelka czystej wódki, 2x dziurawiec


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Kuszenie Diabła 2020-06-03, 17:08, w całości zmieniany 64 razy  
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3329
Wysłany: 2019-11-25, 21:59   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


Witamy z powrotem!

Percepcja +1
Aparycja +1
Zręczność +1
Wytrzymałość +1

Życzymy miłej gry!
_________________
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
haha mahvran go wrrr



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 29
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: ... I mean, you can try.
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2855
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-12-05, 22:13   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    + Ametyst (spadek po Szeptusze Roju)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3329
Wysłany: 2019-12-09, 20:35   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+ Wiedza, Bieg, Pływanie i Latanie (Stara Dusza)
_________________
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
haha mahvran go wrrr



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 29
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: ... I mean, you can try.
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2855
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-12-23, 18:18   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    + 6/4 mięsa (od Mglistych Wrzosowisk)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
haha mahvran go wrrr



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 29
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: ... I mean, you can try.
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2855
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-12-24, 20:58   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    + 3/4 mięsa
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
haha mahvran go wrrr



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 29
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: ... I mean, you can try.
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2855
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-12-26, 13:27   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    - Ametyst
    - 6/4 mięsa
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
haha mahvran go wrrr



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 29
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: ... I mean, you can try.
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2855
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-12-26, 13:32   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    + 1/4 mięsa (wypożyczone ze skarbca)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3329
Wysłany: 2019-12-27, 23:51   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+1 A, O, MA, MO, MP, Skr, Śl, Kż, M (Stara Dusza)
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3329
Wysłany: 2019-12-30, 17:51   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+1 Lecz
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3329
Wysłany: 2020-01-04, 23:05   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


-1 Lecz
-1 Aparycja | +1 Percepcja
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3329
Wysłany: 2020-01-05, 00:45   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+ Atut I: Ostry węch
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3329
Wysłany: 2020-01-09, 23:22   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+1 Moc | -1 Aparycja
_________________
 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2115
Wysłany: 2020-01-11, 13:40   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


+ 4x PL
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2115
Wysłany: 2020-01-13, 00:13   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


+ 2x PL
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10